Ik ben zo happy!!!

Hoi Muizeke,

ik heb dat ook een beetje, en dat bedoel ik zeker niet kwetsend of vervelend naar een ander toe. Soms kom ik niet echt vrolijk achter dit forum vandaan. Ik heb nogal de neiging om dan te gaan denken van oh jee, wat als ik dat ook heb of krijg.....

Daarom ben ik ook iet meer echt vaak op het forum aanwezig. Ik maakte mezelf lichtelijk gek, en dat kan natuurlijk niet positief uitwerken op een gewenst zwangerschap.

Wel leuk om te weten dat er nog iemand de naam van haar konijn gebruikt als alias. mijn konijn hete namelijk ook zo. Nu moet ik een niewe naam bedenken voor onze nieuwe huppelvriend. Valt niet mee.

Wij knijpen dan ook echt onze handjes dicht wat betreft de manier hoe we het voor elkaar hebben. Sinds mei 06 hebben we dit huis en na een grote opknapbeurt zijn we hier in eind juli komen wonen. Maar er moet nog wel het een en ander gebeuren, maar dat hou je altijd met een eigen huis.

Eigelijk zou er op het forum elke dag een topic moeten komen met iets van de lach van de dag of de mop van de dag... gewoon even iets ontspannends. hihi

Maar ehhm hoe lang zijn jullie al bezig?

Liefs Noelie

WAT EEN ONTZETTEND GOED IDEE, OM EEN VROLIJK STUKJE HIER NEER TE ZETTEN EN ONS EVEN NA TE LATEN DENKEN DAT WE HET( OF WE NU AL ZWANGER ZIJN OF NIET) EIGENLIJK ERG GOED HEBBEN!!! PRIMA INITIATIEF!!! GENIET VAN HET PRACHTIGE WEER EN DE PAASDAGEN! IK HOOP DAT DIT EEN
' VRUCHTBARE TIJD" WORDT MET AL DIE EITJES.... LIEFS

hoi Noelie en El,

Leuk he zo positieve dingen met elkaar uitwisselen, en het wordt nog super weer ook deze pasen, zalig! En Noelie, ik heb dat ook wat jij schrijft, dat je hier soms van het forum komt met het idee van oei, dit en dat kan ik ook allemaal nog krijgen.... en ik vind het echt heel erg voor meiden die echt problemen hebben met zwanger worden, en ik vind ook zeker dat ze hier terecht moeten kunnen met alle vragen enzo. Maar ik wil mezelf nog niks aanpraten zeg maar, dus vandaar dat ik het nu effe lekker luchtig hou!

Wij zijn 15 januari van dit jaar gestopt met de pil, dus dat is nog maar kort, ik heb hem bijna 10 jaar geslikt. Ik heb gewoon een superpositief gevoel al sinds we gestopt zijn, alsof we nou echt voor elkaar gekozen hebben ofzo (alsof 10 jaar bij elkaar zijn nog niet genoeg bewijs was hihi). Wij gaan nu voor de eerste zwangerschap, ik heb er echt zin in!
Hoe lang zijn jullie inmiddels bezig? En ook voor de eerste?

En Noelie, zoek maar een leuk konijntje uit, was die van jullie ook zo verwend? Onze muis heeft net een half chocolade-paasei van me gejat  (maar papier vindt ie ook lekker)
Liefs en fijne paasdagen

Muizeke

hoi Muizeke,

Dit is wel heel toevallig. Wj zijn ook in januari gestopt, maar dan per 5 januari. Dus ook nog niet zo lang. Maar het is wel super spannend, en ik vind dat het een  bijzonder gevoel naar elkaar toe geeft.
Wij zijn in juni 2 jaar bijelkaar, maar wisten van begin af aan dat het goed zat tussen ons. Het scheelt wellicht dat wij hiervoor beiden een langere relatie hadden, en daardoor  heel  goed wisten wat we wel en niet wilden.   Hij is wat jonger dan dat ik ben, ik ben 36.

Liefs Noelie

Hoi Noelie,

Oow dus we zijn zo ongeveer tegelijk gestopt met de pil? Ik denk ook wel dat het niet uitmaakt hoe lang je bij elkaar bent, als je weet dat het goed zit, wat wil je dan nog meer. Ik had gisteren mijn nod, maar ben nog niet ongesteld geworden, maar mijn cyclus is ook een beetje wazig na het stoppen met de pil, ik heb een keer een cyclus van 41 dgn gehad en nu weer, alleen is vandaag al dag 42, maar ja dat kan ook wel nog van de pil zijn. Zo dalijk lekker shoppen met mijn moeder, we gaan even naar Ikea toe, eens effe kijken of ze nog wat voor me hebben (meestal wel :)

Liefs Muizeke

Hallo Muizeke,

lekker geshopt bij de Ikea? Heerlijke winkel vindt ik het. Kom er niet vaak, maar als ik ga, dan ook goed! HIHI
Moet er binnenkort weer (echt heel naar!!!) met een vriendin heen.

Sinds gister ook een nieuwe bewoonster voor in onze lege konijnenkooi gehaald. Een geweldig super lief en schattig beestje. Een week of 8 a 10 oud, zo'n kleine pluizebol. Wil heel graag geknuffeld worden!! Wij waren beiden op slag verliefd op dit beestje. Een naam weten we nog niet, dat komt nog wel. Ze vindt alles prima, alleen de stofzuiger is nog niet haar favoriet.

Mocht i kje niet meer spreken, wens ik je alvast een hele gezellige en vruchtbare paasdagen!!

Liefs Noelie

Hallo vrolijke meiden,

Grappige topic, Muizeke, ik dacht natuurlijk dat je zwanger zou zijn, zoals we gelukkig ook vaak lezen op het forum..

Ik wilde toch weer over mijn poging tot zwanger worden beginnen maar heb het weer gewist. Nu even inderdaad over wat anders...

Ik ben net 37 geworden (dinsdag) en mijn vriend en ik zijn al 3,5 jaar bij elkaar. Vorig jaar een huis gekocht (woonde in een piepklein 2 kamer app.) en sinds januari wonen we in onze riante 6 kamer eengezinswoning met voor- en achtertuin! Een kamertje is al logeerkamertje voor mijn nichtjes. (goed excuus om er alvast een ledikantje in te hebben staan). DE poppen die ik maak liggen op het grote logeerbed ook in die kamer.

Ik kan dan ook af en toe even lekker die kamer in gaan en dan kijk of rommel ik met mijn poppen. Als ik dan rondkijk en dat opgemaakte bedje zie staan moet ik altijd even denken aan ons toekomstige kindje, dat ik dan de kamer nog leuekr ga maken en hoe...

Ik ben altijd weg geweest van babies en werk op een kinderdagverblijf, maak babypoppen dus baby's overal. Maar ik kan zo hgeerlijk fantaseren over mijn eigen baby, eentje die ontstaan is uit mij en mijn vriend. eentje waar je mee mag doen wat je maar wilt, eentje die je mag helpen zich te ontwikkelen en te beschermen voor deze o zo lelijke wered af en toe..

Maar nu het nog neit zover is kan ik heerlijk genieten van het feit dat ik nog kan gaan en staan waar ik wil, dat we kunnen uitslapen, dat ik nog veel poppen kan kleien (en dus geld verdienen voor het huis) en dat ik nog wat af kan vallen, hihi...

Met deze positieve kijk op het leven kan ik er weer helemaal tegenaan voor de volgende ronde!!

ps wij hebben een kat Joepie, een donder maar ook een MUTS af en toe. Ik had zelf ook een kat maar die is er niet meer..

Bedankt voor dit vrolijke onderwerp op deze schitterende paasdag (wat doe ik nog binnen, hihi)

Veel liefs Mylène (babypoppenmaakster)

Ha noelie en Mylene,
Leuk dat er zo op dit topic gereageerd wordt zeg! hihi Ikea was een groot succes (hahah het zal ook eens een keer niet zo zijn) er bleef weer vanalles aan mn vingers plakken. Toen we voorbij de kinderafdeling liepen zei mn moeder, ooh wat hebben ze hier toch leuke gekleurde kinderspullen (hint hint hihihi...)
En we zijn vandaag lekker naar de dierentuin geweest.    Leuk Noelie dat je al een nieuw konijntje hebt, geniet er maar van, zon klein knuffelding. Jullie ook hele fijne paasdagen,   en Mylene het is inderdaad geen weer om binnen te zitten ;-)

Liefs Muizeke

Terug
Bovenaan