ik ben zo moe!

A

Anoniem

Guest
Vannacht wilde Sarah om 01.00  en om 06.00 uur drinken. 't Is te laatste tijd toch een beetje waardeloos de nachten. Overdag wil ze heel slecht drinken, maar 's nachts prima. Ik heb het idee dat ze 's nachts inhaalt wat ze overdag te kort komt. En dan te denken dat ze eerst sliep van 20.30 tot 08.00! Ik geef nog steeds BV en dat wil ik heel graag volhouden, maar ik word wel een beetje moe dat ik het altijd zelf moet doen. Mijn man vind het allemaal heel normaal, dat ik na al die problemen nog steeds voed, en als ik het even niet zie zitten zegt hij: nou dan ga je toch aan de fles? Of dan is hij boos dat ik het gras niet gemaait heb, omdat Sarah de hele dag wil drinken of omdat ik 's middags even geslapen heb. Of dan zegt hij: ik ben ook moe hoor, ik heb de hele dag hard gewerkt, jij zit de hele dag maar thuis. Maar ik ben zo moe!! Ik zou er heel wat voor over hebben om de hele nacht een keer door te slapen! Sorry voor mijn gezeur ik moest het even kwijt!

Groetjes Liset

nee joh ! dit is absoluut geen gezeur ! ik weet precies hoe je je voelt ! helaas is het afwachten wanneer je kleine weer gaat doorslapen en je kan daar niets aan doen ... sorrie. maar ik kan errug slecht tegen mannen die zeggen ... ik moet de hele dag werken en jij zit de hele dag lekker thuis ! Alsof wij thuis niets te doen hebben ! Ik vind het thuis juist zwaarder en kom af en toe op mijn werk tot rust ...
En hij realiseert zich niet dat jij er al die tijd al alleen voor staat om de voeding te verzorgen. Lekker makkelijk... hij hoeft er niets voor te doen ! En dan ook nog klagen dat hij te moe is ... grrrr
Nee hoor, meissie, je zeurt niet en ik hoop dat het een beetje oplucht dat je hier ff kwijt kon !!
Groetjes, Sas

"jij zit de hele dag maar thuis" met andere woorden, niets te doen??? Ik denk dat je man een keer een dagje helemaal alleen met jullie kindje zou moeten zijn, want dan praten de mannen echt wel anders hoor! De mijne in ieder geval wel. Hij heeft nu 2 papa-dagen en hij vertelt mij regelmatig, ben aan dit niet toegekomen want Christian jengelde, moest eten, wilde niet slapen etc, etc...
Meid, natuurlijk ben je moe! Dat zijn wij allemaal met dat soort nachten en onderschat de BV niet, dat kost ook nog steeds energie... Een beetje begrip is dan natuurlijk fijn, nou, van mij krijg je die hoor! Klaag maar eens lekker hier, dat werkt heel heilzaam weet ik uit ervaring... En misschien je man toch maar eens laten weten hoe jouw dagen eruit zien en dat het heus niet zo relaxed is als het klinkt.

Veel succes en hopelijk, slaap lekker straks!

Groetjes, Karin

kan me voorstellen dat je er heel moe van wordt.
en inderdaad. laatje man maar een keer een hele dag papa dag houden.
ik werk altijd op donderdag en dan is het papa dag. ik zorg dan dat mijn man helemaal niks hoeft te doen, alleen voor senna zorgen. ik kook ook nog als ik uit mijn werk kom.
en als ik dan thuis ben dan zegt hij altijd, jeetje best vermoeiend zo'n papa dag.
dan hebben ze echt wel door hoe het in elkaar zit hoor....
lijkt me niet leuk als je man dat zegt.

ik hoop voor je dat ze snel weer doorslaapt.
succes!!

liefs marijke

hoi liset,
wat vervelend dat je man zo doet en denkt.laat hem inderdaad maar eens een dag met de kleine alleen thuis.dan begrijpt hij het waarschijnlijk een stuk beter.als mijn man thuis is met boas ziet hij nog niet eens kans om eten te koken.des te meer respect heeft hij voor mij als savonds het eten klaar is als hij thuiskomt,terwijl rond etenstijd hier ook spitsuur met boas is.
ik kan me heel goed voorstellen dat je moe bent,zeker met bv.
het zou denk ik wel schelen als je man je wat meer steunde.misschien een goed gesprek??
sterkte.
groetjes karin

Sterkte meid.
Mijn man was huisman toen ik alleen Marielle had. Hij weet dus dondersgoed hoe zwaar het is en ik hoef van hem niks te doen als het niet lukt, mag lekker tussen de middag slapen als ik dat wil en patat halen als ik niet wil koken doet hij ook met alle liefde
En dan nog ben ik erg moe ...

Kan me heel goed voorstellen dat je moe bent en dat je dan ook nog eens niet op zulke opmerkingen van je man zit te wachten. Vaak is het inderdaad onwetendheid. Ik hoop voor je dat de kleine binnenkort weer eens 's nachts door gaat slapen, zodat je een beetje bij kunt komen. Bij mij is   het de laatste tijd juist de oudste die mijn nachtrust verstoort. En juist als je zo moe bent en het even niet meer ziet zitten, dan juist wil je graag begrip en steun van je partner. Vandaag heb ik ook zo'n baaldag en ben ook erg moe, dus je bent niet de enige. Dus baal maar lekker ff en geloof me er komen ook weer betere tijden (al is het niet altijd leuk als je er middenin zit)

groetjes Wendy

Hey meissie,

ik sluit me helemaal aan bij al het bovenstaande. Je zeurt echt niet en het is gewoon heel zwaar en je mag gewoon hartstikke moe zijn. Helaas herken ik het wel een beetje, yanick slaapt ook al weken slecht. Hij slaapt slecht in en wordt vaak weer 1 of 2 keer wakker (leek even beter te gaan, maar niet dus).

We doen het nu zo dat de 1e keer ik eruit ga en dat ik yanick de borst geef op zijn kamertje. Mijn man (die  4 lange dagen werkt)  slaapt dan door. De 2e keer (als er een 2e keer is) gaat mijn man eruit, en brengt ie yanick naar mij toe en dan voed ik op bed. Soms slapen we dan met zn 3-en verder, soms brengt mn man yanick weer terug naar zijn eigen bed. Ik merk dat dat heel veel scheelt, ik word dan minder wakker en slaap makkelijker weer verder.

Sterkte en hopelijk gaat je man snel inzien dat een dag thuis de kleine verzorgen en het huishoduen doen een stuk vermoeiender is dan een dag werken (vind ik ten minste)

Groetjes en knuffel, paulien

Terug
Bovenaan