ik ben zo moe!

bedankt voor jullie lieve reacties! Ik zit met tranen in mijn ogen te lezen, zit er gewoon even helemaal doorheen! Maar goed, volgens mij begint mijn man   het ook te snappen want hij heeft Sarah voor de 1e keer alleen meegenomen naar zijn ouders zodat ik een uurtje voor me zelf heb!

Liefs van Liset

Heej meid, rottig zeg. Ik heb weinig toe te voegen aan wat de meiden hierboven zeggen.
Probeer echt aan jezelf te denken. Probeer te regelen dat iemand (liefst papa, dan merkt hij meteen hoe het is) het even overneemt. En ga dan lekker een middagje ontspannen.
Even iets anders. Is soms broodnodig.
Het is logisch dat je er doorheen zit. Dat hebben we allemaal. Het is ook allemaal niet niks.
Groetjes Veerle

Hoi Liset,

Ooooohhhh, wat vervelend zeg! Ik kan het me zo goed voorstellen. Hier is het vaak ook nog gedonder 's nachts en ik ben moe van het zwanger zijn, maar gelukkig heb ik een man die er dan dus uit gaat (en uit kan gaan, want Esther krijgt kv).

Het eerste wat mijn man net zei, was: "Laat hem zelf maar een paar dagen achter elkaar voor zijn kind zorgen en er 's nachts ook uitgaan. En dan een lijstje maken wat jij allemaal doet." Hihi, misschien wel grappig dat mannen dus ook met dat idee komen.
En in het weekend, kun jij dan na de ochtendvoeding nog wel even terug in bed? Dat moet toch wel te regelen zijn? Of extra kolven, zodat je man af en toe de nachtvoeding kan doen?
Heb je enig idee waarom je dochter overdag slechter drinkt? Is ze afgeleid, of heb je overdag door de vermoeidheid minder melk?

Ik wil je heel veel sterkte wensen! Kom hier maar vaak je hart uitstorten!

Liefs,

Eveline

Ik lees net de reactie van Eveline, zou ze inderdaad niet teveel afgeleid zijn overdag om goed te drinken? Ik voed Floor overdag ook op een 'stil' plekje omdat ze er anders helemaal niks van maakt. Ze was laatst ook erg slecht gegroeid en sinds ik haar voed op een plek waar weinig prikkels zijn groeit ze weer beter.
Ik ben het trouwens roerend eens met de reacties die hierboven staan! Tijd voor een papa-dag!
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan