Whaaaaaa ik ben echt niet vooruit te branden. Ik zou wel een winterslaap kunnen houden. Misschien moet ik maar op zoek naar een donker holletje om me in te verstoppen. Maar als ik dan suf op de bank loop te hangen word ik alleen maar nog moeier. Dan ga ik maar weer wat doen met een hoop geklaag.
Met vlagen barst ik weer ineens van de energie. Die momenten gebruik ik dan maar om mijn huis uit te soppen. En dan maar hopen dat het lang genoeg duurt om alles gedaan te krijgen. Je zou voor de gein hier eens naar de stapel was moeten komen kijken. Daar worden zelfs alle niet zwangeren moe van hahaha. Ach ja, als mijn schone onderbroeken op zijn moet ik vazelf aan de slag.
Zo en nu ga ik bankhangen, is het weer hoog tijd voor
Met vlagen barst ik weer ineens van de energie. Die momenten gebruik ik dan maar om mijn huis uit te soppen. En dan maar hopen dat het lang genoeg duurt om alles gedaan te krijgen. Je zou voor de gein hier eens naar de stapel was moeten komen kijken. Daar worden zelfs alle niet zwangeren moe van hahaha. Ach ja, als mijn schone onderbroeken op zijn moet ik vazelf aan de slag.
Zo en nu ga ik bankhangen, is het weer hoog tijd voor