Ik ben zo moehoehoe

Whaaaaaa ik ben echt niet vooruit te branden. Ik zou wel een winterslaap kunnen houden. Misschien moet ik maar op zoek naar een donker holletje om me in te verstoppen. Maar als ik dan suf op de bank loop te hangen word ik alleen maar nog moeier. Dan ga ik maar weer wat doen met een hoop geklaag.
Met vlagen barst ik weer ineens van de energie. Die momenten gebruik ik dan maar om mijn huis uit te soppen. En dan maar hopen dat het lang genoeg duurt om alles gedaan te krijgen. Je zou voor de gein hier eens naar de stapel was moeten komen kijken. Daar worden zelfs alle niet zwangeren moe van hahaha. Ach ja, als mijn schone onderbroeken op zijn moet ik vazelf aan de slag.

Zo en nu ga ik bankhangen, is het weer hoog tijd voor

Haha ik snap helemaal wat je met die was bedoeld!!
Ik word al moe als ik naar mijn stapel was kijk!!
Ik ben al 13 weken misselijk van s`morgens als ik mijn ogen open doe tot s`avonds als ze dicht gaan. Dus hier is ook weinig gedaan,
Sinds gisteren lijkt het iets beter te worden dus heb ik voor morgen oppas geregeld en ga ik proberen of ik door die stapel was heen kom (anders een leuk karweitje voor de oppas,in dit geval oma dus durf ik nog wel te vragen haha)
Succes en ik hoop dat je snel weer wat energie krijgt!!!

Groetjes Mikkie,

@ mikkie, ja klopt. Heb een dochtertje van 26 -12-2006. Ik herken jouw naam ook van het najaarsforum. Momenteel ben er niet zo heel veel meer te vinden. Ben toch meestal hier aan het lezen enzo.

Hier ook moeheid hoor! En ik slaap erbij ook nog eens ontzettend slecht. maar even gebeld met VK en het komt natuurlijk allemaal door het HCG, zou bij 14 weken minder moeten worden. Tip; voor diegenen die dat toch al van plan waren, doe eens een yoga sessie, voor ontspanning en ademhalingsoefeningen, die tip kreeg ik van de VK.

De overtreffende trap van moe is moeder!!!   Hier nog zo een. Ik zit op mijn werk te gapen en te gapen en er komt niks uit mijn handen. Ook val ik 's avonds rond half 10 gewoon in slaap, of ik nou op de bank lig of in bed. Ik heb ook gewoon echt geen zin/ fut om te werken, echt erg!!

Hopen dat het snel over is voor ons allemaal.

groetjes Paula

Hier is er nog eentje die nu al lekker vanaf bedje (waar ik al sinds half 8 in lig, hihi) even dit berichtje typt. Ik ben ook zo moe, op mijn werk gaat voor mijn gevoel het licht rond 15 u uit in mijn hoofd en dan moet ik nog tot 18 of langer...

Ik slaap ook zo wisselend, heel diep de ene dag, dan weer veel wakker... Maar vooral ook erg het winterslaap gevoel, in een lekkere dikke pyjama! mmmmmmmm.... Mijn liefde behandelt me ook als een prinsesje (ik gedraag me niet echt naar, maar ja, het is wel fijn). Als ik in slaap val op de bank, legt ie een dekentje over me heen, als ik bed aan het loungen ben dan komt ie me drinken brengen. Ik accepteer het in het weekend ook wel wat meer dan doordeweeks. En ik probeer de momenten dat ik niet zo moe ben uit te buiten door dan goed mijn tijd in te delen...

Hallo medeMOEders,

Ik ken het en voel met jullie mee. Ik ben ook niet vooruit te branden.Mijn lieve vriendje heeft het ook behoorlijk zwaar met me want vermoeidheid is natuurlijk iets waar je geen grapje over mag maken!! Je begrijpt vast wel, ben soms behoorlijk geïrriteerd. Een opbeurend bedoeld grapje kan soms helemaal verkeerd schieten  en als hij dan alleen maar  'ja en amen' zegt en weigert de discussie aan te gaan heeft ie het helemaal gedaan! Gelukkig kan  ik er na een uurtje op de bank weer om lachen en sorry zeggen. Ben nu in m'n eerste dag van week 15 en hoop dat het snel overgaat (zodat ook ik aan die enorme stapel was kan gaan beginnen haha! Wel een geruststelling dat ik niet de enig ben die overal tegenaan hikt.

Terug
Bovenaan