Ik ben zo moehoehoe

Ik ken het gevoel maar al te goed. Ik moet wisselend werken, maar als ik dan kaar ben met werken(ik werk thuis) dan plof ik op de bank met mn dochter, lekker een deken over ons heen en filmpie kijken. Heerlijk even bijkomen.

gr Linda

Grappig om jullie verhalen te lezen, ik herken me in  alle verhalen!! Moe, bankhangen, lastig, enorme bergen was, bij mij zijn ze wel al schoon maar blijven maar liggen in plaats van dat ze netjes de kast in gaan. En dan elke ochtend uit de grote stapel een nieuwe onderbroek etc zoeken....
Zit nu bijna aan de 12 weken, hopelijk voel ik me over een paar weken een beetje fitter, daar zou ik al heel blij mee zijn.
groetjes Jacky

Hallo allemaal
Gelukkig ben ik niet de enige! Ik ben net uit bed, (schaam schaam) en heb mij net als gisteren ziekgemeld op mijn werk...... Echt niets voor mij! Maar ik ben een beetje verkouden en sinds vorige week kun je mij opvegen! Gek hoor, want de 1e 3 maanden heb ik er juist helemaal geen last van gehad!
Nou sterkte allemaal en slaap ze, zal wel even rustig worden op het forum zo............zzzzzz Nanna

Hier nog eentje! Vorige week een weekje vrij gehad van m'n werk en bijna niks anders gedaan dan bankhangen. maar ja, ik kwam erachter dat ik me daar bijna nog beroerder van ga voelen. Gelukkig is het nu lekker weer, dus krijg ik ook wat meer zin van om iets leuks te ondernemen. Beetje rommelen in de tuin of winkelen voor positiekleding. En dan merk ik toch minder van de misselijkheid/vermoeidheid.

Maar nu is het effe heel stil op m'n werk, dus dan zak ik weer helemaal in.

Maarre, wisten jullie van de wettelijke regeling dat je tijdens je zwangerschap en tot 6 maanden na de bevalling recht hebt op extra pauze van ten hoogste 1/8 deel van je totale werktijd? Dus als je 8 uur per dag werkt dan heb je dus recht op 1 uur extra pauze per dag!!!
Meiden, ik leg even m'n hoofd neer; tijd voor m'n extra uurtje pauze!!!

Terug
Bovenaan