Ik ben zo nieuwsgierig!!!

Hi meiden,

wat spannend voor jullie zeg!!! Zo te lezen duurt het bij jullie niet superlang meer...
Bianca, wat fijn dat je beeb er nog zit, aantal weken terug zag het er toch heel anders uit. Maar complete rust lijkt me wel heftig.

Ik ben pas 30 maart uitgerekend en heb al sinds de 23e week last van bekkeninstabiliteit dus mijn mogelijkheden zijn vrij beperkt maar af en toe naar de supermarkt is nog te doen gelukkig. We gaan zondag weekje naar Oostenrijk, ik ga lekker niksen en hopelijk soms op terras zitten.

Meiden, hopelijk begint jullie bevalling snel en hebben jullie binnenkort een mooi en gezond kindje in jullie armen... Veel succes en sterkte!

Groetjes Janneke
34 weken en 4 dagen

Hoi meiden,

de gyn heeft me ook aangeraden om na de bevalling kraamzorg te laten komen voor het huis netjes te houden. Nu, ik ben hier eerlijk gezegd niet zo voor te vinden.
Ik laat dit dan liever door ouders doen... Zo een vreemd iemand in huis zegt mij en mijn man niet zoveel.

Soms heb ik het echt het gevoel, nu is het zover!! Maar op het andere moment denk ik dan weer, cho dat gaat nog lang duren. Echt heel vreemd.
Ik heb ondertussen duidelijk mijn slijmprop verloren en een vingertop opening, hehe...
Wil allemaal niet veel zeggen, maar dat wegpuffen van die voorweeën is ook een dagelijkse bezigheid geworden hier.
Ik hoop ergens dat het niet zo lang meer zal duren. Het is allemaal zooo spannend... Het kan nu wel elk moment e dames! Cho, ik ben best zenuwachtig! Jullie ook?

Liefs,
van ons...

Hoi hoi,

Jannie, ik wens je heel veel plezier toe in oostenrijk en hoop dat je heerlijk op het terras kan genieten van de zon en de sneeuw.

Febeke, ja ik begin ook wel erg zenuwachtig te raken.
Maar ook wel een beetje bang voor de bevalling.

Ben vandaag voor het eerste sinds 7 weken naar buiten geweest voor een hele korte wandeling.
Heb meteen de hele middag voor pampus gelegen met pijn in mijn liezen, bekken en de uitgang.
Hoop dat het gauw weer overgaat.

Nou meiden een heel fijn weekend.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan