Ik ben zo trots, Bente kan zichzelf optrekken!

Hallo,

ik moet dit toch even kwijt..... Ik ben zo trots, nu met bijna 17 maanden kan Bente zichzelf tot staan optrekken!
Vorige week dacht ik dat het nog zou gaan duren. Ook de fysio had me daar voor "gewaarschuwd".
Ze staat nog wel heel wankel op haar benen, maar dat zal ook wel snel beter worden!

Groetjes van een hele trotse Danielle

Hoi Daniëlle,

Wat een supergoed nieuws! Echt een mijlpaal he, dat optrekken. Norah (18 mnd) kan het ook nog niet zo lang en sinds ze rechtop tegen de tafel staat, vind ik haar ineens een veel groter en ouder kindje dan kruipend op de grond. Het geeft haar ook veel meer mogelijkheden, ze kan zelf aan de speelgoedkist gaan staan en er spulletjes uitpakken. En zich aan de (lage) vensterbank optrekken en naar buiten kijken. Of in bad tegen de rand aan gaan staan. Er gaat een wereld voor haar open! Dat zal je emt Bente ook wel merken.

En dat wankele ging er bij Norah ook best snel af, ze stapt nu langs de tafel en kan sinds vorige week ook het hoekje om. Het zal bij Bente ook allemaal wel komen, in haar eigen tempo. Ze kunnen nou eenmaal niet allemaal zo snel zijn ;-).

Geniet ervan!

Liefs,
Jamie

Hoera!

Lekker hoor dat je meisie nu wat meer op "ooghoogte" gaat verblijven!
Is soms erg makkelijk.
Ik weet hoe trots je bent op Bente, ik had hetzelfde toen ze de eerste losse stapjes zette!

Geniet er lekker van, voor je het weet gaat ze er lopend vandoor!

Liefs Monica

Leuk hoor! Dan zijn ze ineens van die eigenwijze dames, hè? Waarom dacht de fysio dat het nog lang ging duren bij Bente? Zo zie je maar, ze bepalen helemaal hun eigen tempo.
Leah staat al heel lang aan de tafel en loopt er ook om heen, maar los lopen is nog heeeeel ver weg, merk ik wel. Iedereen heerlijk z'n eigen tempo. Geniet maar van je kleine (grote) meid, die zelf ook vast wel trots is dat ze zich nu optrekt!

Terug
Bovenaan