A
Anoniem
Guest
hoiii meiden.
nou morgen de test maar weer doen(voor de 7e keer deze maand)\
ik ben echt heel erg zenuwachtig maar ook heel onzeker.
ik heb wel bepaalde klachtjes,maar misselijk of innestelingsbloeding heb ik niet gehad.
Moet je dat hebben als je zwanger zou zijn???
ik heb wel steeds vaker last van prikkende en brandende borsten/tepels en een soort samentrekkende minikrampjes bij mn baarmoeder.
ik ben morgen voor de vijfde dag niet ongesteld....
ik weet het niet meer...
ik wil het heel graag,maar het kan wel of niet zo zijn.
sommigen hier(had ik alweer gelezen)hadden ook pas een posi test na een aantal dagen na de nod...dus zou ik zwanger kunnen zijn...met mn pijntjes...
maar ik heb geen innestelingsbloeding of welke bloeding dan ook gehad,en weet niet of dat ook betekent dat ik niet zwanger ben...
morgen moet ik die test doen maar ik ben te bang vor een weeer al negi resultaat.
maar ik kan ook weer niet wachten...zucht...
iemand wat antwoorden voor me>>>
xx moniek(verward......)
nou morgen de test maar weer doen(voor de 7e keer deze maand)\
ik ben echt heel erg zenuwachtig maar ook heel onzeker.
ik heb wel bepaalde klachtjes,maar misselijk of innestelingsbloeding heb ik niet gehad.
Moet je dat hebben als je zwanger zou zijn???
ik heb wel steeds vaker last van prikkende en brandende borsten/tepels en een soort samentrekkende minikrampjes bij mn baarmoeder.
ik ben morgen voor de vijfde dag niet ongesteld....
ik weet het niet meer...
ik wil het heel graag,maar het kan wel of niet zo zijn.
sommigen hier(had ik alweer gelezen)hadden ook pas een posi test na een aantal dagen na de nod...dus zou ik zwanger kunnen zijn...met mn pijntjes...
maar ik heb geen innestelingsbloeding of welke bloeding dan ook gehad,en weet niet of dat ook betekent dat ik niet zwanger ben...
morgen moet ik die test doen maar ik ben te bang vor een weeer al negi resultaat.
maar ik kan ook weer niet wachten...zucht...
iemand wat antwoorden voor me>>>
xx moniek(verward......)