ik ben zooo zenuwachtig voor morgen maar ik weet het niet meer!...

nou ik heb allerlei misselijkjes enz haha
maar ik moet nog ff wachten
jij niet gelukkig
ik ga morgenvroeg meteen kijken of ik iets van jou zie staan, anders morgen na het werk

ach,ik denk dat dat altijd wel zal blijven,bij iedereen die zwanger probeert te raken.
het kan ook niet anders denk ik.
het ergste waar ik me echt heeel erg aan begin te irriteren is dat ik letterlijk ELKE nacht droom over ik en  mij kind.Elke keer een andere droom..dan is het weer dat ik zwanger ben,dan weer dat ik over de wereld loop met mn kind gewikkeld  in een t-shirt..
zo elke nacht door.
ik heb het al zon beetje 4 maanden.echt geen nacht gaat het over iets anders.
maar door die dromen wword je nog meer bewust hoe graag je het wilt en het is heel moeilijk om dan je emoties te onderdrukken als je weer es een test doet.....

haha ja ok is goed!!!
ik sta wat vroeger op zodat ik evt met jullie kan kletsen hihi(rond half 7 ofzo)

nou ik moet om zeven uur aanrijden dus ik denk niet dat ik tijd heb om te kletsen misschien kan ik op mijn werk even kijken
ik heb laatst ook een droom gehad over een baby
het huilde, en huilde en toen ik het optilde was het stil
nee das fijn eet je nog niet hoe of wat
maar ik ga slapen morgen weer vroeg dag
heeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes morgen meid
kus

Tja, en het erge van alles is dat je er niets aan kunt doen.
Je kunt tegen jezelf zeggen dat je er niet zoveel over moet denken, maar het lukt toch niet

Slaap lekker straks en tot morgen!!

X

hoi

je hoeft trouwens helemaal niets te merken hoor of je zwanger bent of niet, bij mijn eerste zwangerschap had ik helemaal niets en ook geen pijntjes en ook geen ovu bloeding of innestelingbloeding ofzo, ik ben zelfs de eerste 3 maanden gewoon nog ongi geweest en echt helemaal niets gemerkt!!! dus dat wil echt niets zeggen hoor!!!
dus dan denk je goh dat moet dan toch een makkelijke zwangerschap zijn helemaal niet misselijk enzo(want ze zeggen dat je dat hebt in de eerste 3 maanden), nou ik had na die 3 maanden dat ik pas misselijk werd tot op de dag van de bevalling hahahahaha(elke dag weer spugen , echt vreselijk)maarja, een heel verhaal om eigenlijk alleen maar te zeggen dat je echt een goede kans hebt op zwangerschap hoor en zeker als ik al je berichtjes heb gelezen denk ik en hoop ik natuurlijk dat het raak is voor jou,

heel veel succes met testen morgen en ik ben heel benieuwd!!!!

liefs venessa

hey venessa!!
bedankt voor het inspreken van goeie moed hihi
ben wel heel erg benieuwd naar morgen stiekem!!
oh wel raar dan dat je pas na die 3 maanden missleijk werd!!!
jij zal wel heel wat afgespuugd hebben dan!!!(sorry hihi)
lijkt me wel heel vervelend zeg!!!
maar was je ongesteld op tijd of wel te laat?en echt 3 keer joh???
xxx moniek

Terug
Bovenaan