Ik ben zwanger maar niet misselijk

Hoi, ik ben voor het eerst zwanger (nu 21+1) en ik moet mijzelf er soms echt aan herinneren dat ik zwanger ben door naar beneden te kijken: mijn buikje is het enige wat ik merk. Ik heb ook totaal geen symptomen gehad. Laatst 20-wekenecho gehad en alles was goed! Fijn om dan te zien dat er toch echt heel veel gebeurd is in je lichaam tot die tijd :)
Succes met wachten op de echo!

Bij mij kwam de misselijkheid pas rond 6,5 week en verdween tussen 9 en 10 weken ook weer. Viel ook relatief mee qua ernst, niet hoeven overgeven. 
Mijn kwaaltjes kwamen en gingen, dat zegt echt niks!
Ik snap wel dat het heel spannend is nu voor je, succes met wachten, ik tel af tot 8 mei (20 weken echo) en vind dat ook superspannend!

Herkenbaar, ik maakte me ook erg druk. Voorheen een miskraam gehad, en dit keer weinig klachten dus ik dacht dat er weer wat mis was. Inmiddels 12 weken zwanger en alles ziet er goed uit! Heb vertrouwen, sommige vrouwen zijn gewoon geluksvogels en hebben weinig klachten!

Bij de eerste keer zwangerschap heel veel symptomen en dat werd een miskraam bij 8 weken. Daarna weer zwanger en nergens last van en vandaag uitgeteld dus zegt niets, vertrouw op je lichaam en geniet van het zwanger zijn!! :) 

Terug
Bovenaan