IK BEN ZWANGER!!!! NA MIJN LIEVE STORM* EN DAAN* NU EEN BROERTJE OF ZUSJE!!!

A

Anoniem

Guest
oooH IK BEN ZO BLIJ!!!!!
ik heb net getest en ben zwanger !!!
Een hele lichte streep maar t is pas dag 29!en ik heb vanmiddag veel gedronken dus lichte plas!! maar mijn schatje zag ook echt wel een streep!! dus ZWANGER!!!!!
ooooh .................
na mijn vroeggeboorte van STORM* EN DAAN* NU WEER EEN BROERTJE OF ZUSJE VOOR MIJN LIEVE ENGELTJES!!!!
XXXX LILIAN

lilian, gefeliciteerd!!!
Een goede en vooral gezond zwangerschap toegewenst!!!!
liefs Aapje

He meissie,

Wat een super nieuws zeg!!!!!! ben er ff van ondersteboven!!!

Hoop voor jullie dat deze zwangerschap je meevalt en dat je kan genieten en natuurlijk een hele gezonde afloop.
Meid je ventjes waken over dit nieuwe kindje, ik weet het zeker!!!

Heel veel liefs Randy
en een vlinderkusje van Ninthe*

hey lilian,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap het is je zo gegund. Klopt het dat je een site hebt voor je overleden kindjes (vlindersite)?
Ik wens je al het goeds voor deze zwangerschap. En ik hoop dat je ondanks alle onzekerheden straks toch een beetje kunt genieten.
Liefs

hoi lilian,

van harte gefeliciteerd. ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe.
succes ermee.

gr. Bambi

lieve randy
 dankje wel!!!!!!ik ben zoooooooooooo blij heb t net ondekt een half uur geleden!!
jij was toch ook weer zwanger he?....[heb ik toch gelezen op de site van ninthe*]?
hoe gaat   en kan je een beetje "fijn zwanger " zijn ......t zal wel heel moeilijk zijn he...maar ik heb er alles voor over dus ............en ik weet ook zeker dat storm en daan over hun broertje of zusje waken!!..
dankjewel voor al je lieve woorden !![ook even geleden] ik heb er ook heeel veel aan gehad en je gedicht hangt op de ijskast [!] en ik laat t veel mensen lezen want t is precies wat we voelen..........
dank je!!!!!!!
ik hoop je af en toe nog eens te spreken en anders reageer ik wel op NINTHE'S mooie site..!
~xxxx lilian
en ook xxx van Storm* en Daan*.....

en ook alle anderen thanks voor jullie felicitaties en ik hoopp dat t voor jullie ook snel gebeurt ,,,,geloof erin want t is een wonder dat echt gaat gebeuren!!!

x lilian

Terug
Bovenaan