IK BEN ZWANGER!!!! NA MIJN LIEVE STORM* EN DAAN* NU EEN BROERTJE OF ZUSJE!!!

hoi ej 1983  
n het gastenboek he ..

ja ik heb een site voor storm en daantje ......maar aub niet feliciteren ofzo hihi wil proberen tot de kerst   niks te zeggen!!!!!
x  
hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn!!****************************

ik bedoel dus : me niet feliciteren in t gasten boek op de site van storm en daantje!! want daar kijkt ook veel familie op enzo   en ik wil t toch proberen!!!!!!!! stil te houden tot kerst...
xxx en bedankt lieve meiden!!

ps ben zo blij dat ik n iet meer kan schrijven hahahhahah

Meid!!!
Wat ontzettend fijn voor jullie!
Ga genieten (als het lukt........) en ik hoop voor jullie op een voorspoedige en gezonde zwangerschap,
Gefeliciteerd!
Knuffel Rimke

Lieve Lilian,

Ja klopt ik ben ook zwanger, vandaag 15w+3dgn...ik vind het heel fijn, ben ook heel blij maar vind het ook echt dood-eng.
Afgelopen maandag nog weer halsoverkop naar het ziekenhuis geweest ivm dat de stress me teveel werd en ik dacht dat dit kinje wat mankeerde.
Echo gehad en de kleine was gewoon aan het springen en draaien en doen, die zal wel gedacht hebben, die ma van mij is gek geworden, zal eens laten zien hoe goed ik aan het bewegen ben hier binnen.

Volgende week hebben we een uitgebreide echo, dan hopen we te kunnen uitsluiten dat dit kindje niet dezelfde afwijking heeft als Ninthe*.
Ben blij dat ik je heb kunnen helpen met het gedicht.

Meid we slepen elkaar er wel doorheen...komt helemaal goed, ik ben ook veel te vinden op het zwanger-zijn forum als je me zoekt.

Dikke kus Randy

LIEVE LILIAN!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK LEES HET MET TRANEN IN MN OGEN!!!!!!!!!! Meid, wat mooi. En nu zijn we samen zwanger!!!!!!!!!! Hoe mooier kan het?

Gaan we samen naar de augustus mama's.

Liefs, Kitty

En onze kindjes Storm &  Daan van jou en Danny van mij, kijken nu met een blije glimlach op hun gezichtjes  van boven.....Dit hebben ze vast zo geregeld!!!!

WHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

IK WIL JE WEL OMHELSEN ZO BLIJ BEN IK VOOR JE!!!!!

LIEVE LILLIAN...GENIET GENIET GENIET....PROBEER NIET BANG TE ZIJN.

WAT GEWELDIG, MEID GEFELICITEERD!!!!!

EEN HELE DIKKE KNUFFEL VAN MAMA30

meid van harte gefeliciteerd, met je zwangerschap en probeer er van te genieten, het is je zo gegund

xx linda

Lilian gefeliciteerd!!!!
Wat heerlijk voor je! Geniet ervan!

Sientje

Terug
Bovenaan