Ik Ben Zwanger.!!!!!!!!!!!!!! Nog Meer Meide Die Net Zwanger zijn.?

hallo daa weet ook vanaf maandag dat ik zwanger en, helemaal blij , maar tegelijk ook spannend, heb afgelopen december een miskraam gehad vandaar maar we hopen dat het nu goed mag zijn.

moet 22 april voor de termijn echo en 23 april naar de verloskundige!!!
erg spannnend alllemaal weer , ik ben zo als het nu lijkt 30 november uitgerekend.
en jullie?

knuffel diana

Hey hey,

Ja ik heb eerst in een ander scherm meegekletst...
Reuze spannend allemaal!!

Ik ga morgen de dokter bellen en kijken wat hij zegt.
Eind deze week bel ik dan de verloskundige om een afspraak te maken voor de 10-weken echo (ongeveer).

Ik ben gelukkig (nog) niet misselijk. Ik heb tot gistermiddag vrij veel buikkrampen gehad maar dat is nu we. De moeheid begin nu al wel een beetje te komen!

Spannend spannend spannend!!

Groetjes,
Anna

Ik ben trouwens (volgens een berekeningsprogramma op internet) op 4 december uitgerekend dus een soort van sinterklaaskindje...leuk: met de kerst zit ik heerlijk met een klein onder de kerstboom!

heee Jacqy
ik hoop dat het voor jou ook heel snel lukt
zal wel heeel leuk wezen
doeiii
@@@@@@@@@@@ PIEN
Gefeliciteerd wat leuk zeg we schele niet veel ik ben 6 dec
als het goed is uitgerekend
en heb je al kwaaltjes.?

groetjes rielle

hee diana
gefeliciteerd
we lopen bijna gelijk ik ben 6 dec uitgerekend
hahah duurt nog wel even maar voor we het weten zitte we er
als alles goed gaat
nou doeiixxxx

@@@@ ANNA
We schelen maar 2 dagen leukkkk
ik ga morge ook de dokter bellen kijken of ik kan komen
ik ben woensdag jarig en dit is het mooiste kadooooooo wat ik ooit heb gehad
kussss rielle

WAUUUW wat snel zeg
GEFELICITEERD
geniet er maar lekker van het is een mooie tijd.

vr gr Esther

Hoi allemaal, ik weet sinds gisteren ook dat ik zwanger ben. Jullie ook allemaal gefeliciteerd!!!

Volgens een zwangerschapscalculator ben ik 4 december uitgerekend. Dus net als jij Anna.

Ben ik de enige die niet alleen heel blij is, maar het ook allemaal een beetje eng vind nu? NU is het echt. Ik ga morgen de ha bellen en dan zie ik wel. Want heb geen idee wat ik nu moet doen.

Wat zeiden de "papa's" bij jullie trouwens? Die van mij is zo trots.  

Hoi hoi, nou ben me vanochtend rot geschrokken... had een rare witte vlok in mijn urine.... heeft iemand enig idee of dit normaal is? De assistente van mijn ha zei dat het gewone afscheiding kon zijn.

Terug
Bovenaan