ik ben zwanger

ik ben dus zwanger ongeveer 9 weken. Ik durf het mijn vriend niet te vertellen. Ik ben door de pil heen zwanger geraakt dus ik kan er niks aan doen maar hij wil nu nog geen kinderen. Hoe moet ik dat nu aanpakken?
Hoe kan ik hem dat het beste vertellen??
 
Ik zou het hem gewoon vertellen misschien moet hij eerst aan het idee wennen maar ik kan me niet voorstellen dat hij daarna niet hartstikke blij is. En samen kom je er huis wel uit!
Sterkte!!
 
Alleerst gefeliciteerd met je wondertje.

Ik zou het hem ook gewoon vertellen en hem inderdaad de tijd geven om aan het idee te wennen. Hij zal er wel van schrikken en misschien is hij niet direct positief. Ik zou hem de tijd geven en later draait hij vast wel bij.

Sterkte ermee.

groetjes, Jane
 
hoi hoi

ik ben ook door de pil heen zwanger geraakt. dit was werkelijk een verassing uiteraard zijn we erg blij mee we kunnen ook niet wachten als ons kleintje er is ik ben nu 20 weken zwanger. maar vertel het hem gewoon jij kan er ook niks aan doen jullie zijn er samen bij geweest. ja het zal voor hem even een schok zijn maar dat zal het voor jou ook geweest zijn. hoe dan ook je zal het hem ooit moeten vertellen. kom op schraap al je moed bij elkaar en vertel het hem nogmaals jullie zijn er samen bij geweest jij bent niet de enige. zet hem op meid hou je ons op de hoogte???
 
Nooit laten beinvloeden om het weg te laten halen hoor!!
Je vriend zal vast aan het idee kunnen wennen, hij heeft tenslotte nog 7 maanden om er naar toe te groeien.
Het komt goed echt waar!
 
Hai,

Ik zou het ook gewoon vertellen. Je moet niet vergeten dat het ook zijn kind is. Jullie zijn samen zwanger!!
Laat je niet om praten als hij het echt niet wil!! Als je helemaal zeker bent van je beslissing, dan moet je er echt voor gaan, anders krijg je daar spijt van en het valt niet terug te draaien.

Als de schok nou heel groot is, geef hem dan echt de tijd om er aan te wennen. Het is natuurlijk niet niks om vader te worden.

Heel veel succes ermee.

Groetjes,

Mariska
 
je hebt zeker gewoon expres de pil vergeten he? ik ken meer van die wijven (sorrie voor het woord wijven maar dat zijn het!) die dat doen!
zoek het nou maar zelf uit dan.
 
Terug
Bovenaan