ik ben zwanger

Oké het bericht van de vorige anoniem zal ik maar even negeren....

Ik ben ook zwanger geraakt terwijl ik de pil slikte en wist dat mijn vriend er ook niet op zat te wachten, maar ik heb het hem wel meteen verteld toen ik het wist. Hij heeft het recht het te weten vind ik.
Gelukkig reageerde mijn vriend heel positief en wilden we allebei meteen al geen abortus. Ik was van tevoren heel bang dat hij meteen weg zou lopen en nooit meer terug zou komen, maar achteraf weet ik dat hij dat nooit gedaan zou hebben. Ik kan nu elk moment bevallen en we zijn nu heel blij met ons hummeltje!

Ik hoop dat je het hem snel vertelt, dan heb je zelf ook meer rust.
Sterkte!!!

Liefs, Pam
(40w,2d)
 
We zullen maar niet reageren op bovenstaande, toch? Ik wil je feliciteren met je zwangerschap. Ik ben niet zwanger tot nu toe en heel erg jaloers op jou, hoor. Weet je zeker dat je vriend geen kindje wil? Als het eenmaal zover is en dan van jullie samen...Het lijkt me best moeilijk om er mee aan te komen, het zal toch moeten en dat besef je wel denk ik. Ik zou zeggen neem er rustig de tijd voor, kies een goed moment uit en kleed het rustig aan in. Als je vraagt wat hij vind van een kindje gaat er misschien al wel een lichtje branden. Hij weet toch wel dat je nog steeds niet ongi bent geworden?
Heel veel sterkte en succes, laat je het hier even weten hoe het afloopt? Hoe vaak lees je niet dat mannen toch wel een beetje blij en trots zijn als hij misschien wel een stoere speelkamaraad krijgt om mee te voetballen?
 
hallo meis ik ben ook door de pil heen zwanger geraakt en m,n vriend wou het graag houden maar naar 3 weken heeft hij mij dus ook in de steek gelaten omdat hij er nog niet 1 wou maar je moet het gewoon vertellen tegen je vriend en als hij van jou hou dan komen jullie hier wel uit denk ik dan maar zo en zeker als ie aan het idee gewent is en aan dat berichtje van daar boven moet je,je niets aan trekken die mensen weten niet wat er allemaal kan gebeuren groetjes en hoop voor jou dat alles toch nog goed komt
 
Er van uit gaande dat het voor jou ook echt ongepland is.........vertel het hem zo snel mogelijk. Jij hebt dit ook niet zo gepland en het is jou toch ook even koud op je dak gekomen ? Nu maak je er nog een probleem bij en dat is dat je dit voor hem achterhoud en het juist op opzet gaat lijken en je sluit hem buiten. Snel vertellen en jullie komen er vast samen uit. Je kan ook samen aan het idee wennen..........
 
Gefeliciteerd! Eerlijk gezegd geloof ik niemand die zegt dat ze door de pil heen zwanger zijn geworden. Dan heb je de pil of vergeten, of je bent er heel slordig mee om gegaan. Of je ben ziek geweest (diarree en overgeven) dat je em hebt uitgekotst of ....... Het kan ook nog zijn dat je medicijnen hebt gehad die de pil onwerkzaam maken. Of je bent overgestapt op een andere pil,maar dat smoesje van: door de pil heen gaat er bij niet in!! (ben apothekersassistente, vandaar dat ik het niet geloof!!!!!!!!!)
 
Terug
Bovenaan