Ik ben Zwanger!!

Hoi Meiden,

Ik mag me bij jullie toevoegen, wat heb ik daar lang van gedroomt.
de kinderwens wag er al een jaar of 2 en in juli dit jaar gaf vriendje aan er ook wel aan toe te zijn. Na maar een paar maanden proberen is het dan toch zover.
Na twee testen ben ik eruit, ik ben zwanger en ik denk een week of 4!.

Nu mijn vraag aan jullie, hoe moet het nu verder?? Wat moet ik regelen en wanneer??
Moet ik nu al naar de dokter of wachten tot ik een week of 8 ben??

Ik vind het zo spannend!!

Liefs mij

Heee,

VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!
Wat fijn dat het ook zo snel raak was, hoe voel je je?

Ikzelf heb gelijk naar de huisarts gebeld om door te geven dat ik zwanger was, dit omdat ik trombose prikken had die ik niet meer mocht gebruiken. Verder heb ik diezelfde week ook contact opgenomen met de verloskundige en een afspraak gemaakt voor een intake met 8 weken.
Tot die tijd hoef je eigenlijk niks te ondernemen.

Nou geniet er van!
Liefs Maaike

Hoi Hoi,

GEFELICITEERD met  het kleine wondertje in je buik.
Wat fijn dat het zo snel gelukt is.

De huisarts hoef je niet te bellen, die doet daar toch niets mee.
Je kan meteen vanaf het moment dat je positief test een verloskundige in de buurt bellen.
Die maakt dan een afspraak met je voor over een paar wkn voor een intake-gesprek.
De meeste verloskundigen willen je pas zien rond de 8 á 10 wkn.

Geniet er maar van meid.

groetjes Kruimel (mama van Tessa 18-10-07 en 9.6 wkn zw van nr 2)

Hoi BenB,
GEFELICITEERD met je zwangerschap!
Je kunt inderdaad meteen naar een verloskundige bellen zodra je weet dat je zwanger bent. Als je bepaalde prenatale tests wilt uitvoeren is het belangrijk om op tijd een afspraak te hebben bij een verloskundige. Ook als je die tests niet wil kun je beter snel bellen want dan kunnen ze ook optijd een afspraak inplannen. Soms hebben ze het heel druk.
Geniet van je zwangerschap!
Groetjes, mama1977.

hoi van harte gefeliciteerd!!

Ik heb wel eerst mijn huisarts gebeld, die heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo. dat is meer omdat we niet konden ontdekken hoe lang ik zwanger zou moeten zijn....

geniet van   alles!

Hoi hoi,

Gefeliciteerd!!!!
Ik weet ook net 2 weken dat ik zwanger ben. Ik ben nu ongeveer 6 weken.
Ik heb direct de dokter gebeld en die zei dat hun dat alleen hoefde te weten als er iets met medicijnen zou zijn.
Ik heb dus toen gelijk een verloskundige praktijk gebeld en die vroegen direct wanneer de eerste dag van mijn laatste menstruatie was. Zo konden ze gelijk zeggen hoe lang ik zwanger ben.
Heb nu een afspraak voor 30 december met de verloskundige.
Vinde het allemaal erg spannend!!!!

Liefs

Hey BenB, ben jou al vaker tegen gekomen op het zwanger worden forum hé! Tof dat het bij jou ook zo ver is! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Wij zijn zo ongeveer even ver denk ik!

Groetjes

Hoi Hoi,

Bedankt voor julie reacties, Ik heb vanmorgen toch maar even een afspraak bij de dokter gemaakt, ik kan om 5 over 9 terecht. Ik dacht dan weet ik misschien iets meer. Het is zo spannend en nog onwerkelijk.

Mijn laatste menstruatie was 9 november, dus ik denk dat ik een week of 4 ben, echt leuk.

Babeken, ik ben jou naam zeker vaker tegen gekomen, wat leuk dat we ongeveer even ver zijn. Hoe is het met jou?? Heb je al last van kwaaltjes??
Wanneer was jouw laatste menstruatie??

Liefs mij

Terug
Bovenaan