Ik ben Zwanger!!

Hoi Hoi,

Heel goed, ze heeft nog niks gedaan enzo, omdat het nog zo pril is, maar voor mijn eigen gevoel was het wel even fijn.
Even een praatje gehad over wat wel en niet mag, etc. verder niet veel bijzonders.
Ik moet over 4 weken weer terug komen, dan ben ik ongeveer 8 weken.
En dan krijg ik met 10 weken een echo in het ziekenhuis. Mijn dokter doet zelf bevallingen en controles, dus ik hoef niet naar een verloskundige.

Veder heb ik me ingeschreven voor moeders voor moeders, je kunt er maar niet vroeg genoeg bij zijn, als ik hier soms zie hoelang sommige al wachten.

Hebben jullie nog tips wat er nu al geregeld moet worden??

Liefs mij.

Hoi BenB,

Weet je wat misschien wel leuk voor je is om naar te kijken? Op www.startpagina.nl heb je bovenin de balk een link naar 'dochters op alfabet'. Als je daar op klikt ga je naar de Z van zwanger. Daar heb je een hele pagina over zwangerschap.

Groetjes, mama1977

hallo aanstaande moeders

wat fijn om met iemand te kunnen delen dat je zwanger bent.
ik zat gisteren nog op een andere forum,vol onzekerheid.
vandaag is toch gebleken dat ik zwanger ben en het schijnt al 11,2 wk te zijn.
heb al die tijd bloedingen gehad en het was erg onzeker.
blijkt dat ik zwanger zou zijn geweest van een 2ling, er is er 1tje afgestorven en daar komen waarschijnlijk die bloedingen van.

jammer dat ik er 1tje moet missen maar o zo blij dat ik zwanger ben van nog een kindje.

groetjes een verdrietig/blije mama

Hoi BenB, heb eigenlijk bijzonder weinig last van kwaaltjes, ben alleen ongelooflijk moe s avonds.
En jij?
Mijn laatste menstruatie was 20/10/08, volgens de berekening op internet ben ik dan eigenlijk uitgerekend 3 aug, maar na de echo van vrijdag zei de gynaecoloog dat ik minder ver ben dan we dachten.
Ben dus voorlopig uitgerekend op 8 aug...
Krijg je op 8 weken nog geen echo? Ik moet 19 dec terug op controle en dan ben ik tussen de 7-8 weken en krijg dan al terug een echo!

Groetjes
Babeken

Hoi Hoi,

Mama1977, bedankt voor de tips van de website, heb er al zat op gevonden! Ik ben heel blij er iets meer over te lezen en al een beetje kan genieten van alles. (heel stom, maar ik heb al een babydoos besteld, terwijl het nog pas 4 weken is.

JKLS, Gefeliciteerd, wat erg dat het waarschijnlijk een tweeling was, maar toch aan de ene kant heel fijn, dat je ze niet allebei verloren bent.

Babeken, Ik heb gelukkig nog niet echt kwaaltjes, beetje misselijk s'avonds, steken in mijn buik (daar schik ik soms wel van) en moe en hoofdpijn. Het hoort er bij en het maakt me niks uit!

Verder heb ik vanavond een vrouw van Moeders voor Moeders hier gehad en ik mag al urine gaan inleven, ik weet dat ik hiervoor een stukje moet rijden, maar ook dat heb ik ervoor over, want er zijn er zat onder ons die de medicijnen   nodig hebben die in onze urine op dit moment zit.

Weten jullie trouwens hoe je het beste een test kan bewaren?? Moet je daar iets van Nagellak op doen?? (ik heb dat trouwens niet eens in huis!)

Heel veel liefs mij

hai benb en alle andere bijna mama's

ben zeker blij maar heb er ook een beetje gemengde gevoelens over.
moet ook wennen aan het idee dat het allemaal goed gaat met mijn kleine hummeltje.

je kunt de zwangerschaps test gewoon bewaren hoor!
ik heb er met mijn vorige zwangerschap niets extra's mee gedaan.
het blijft als het (goed is)  gewoon duidelijk te  zien.

heb je goed dat je al met m v m bent begonnen.
het kost ons niet en we plassen al  die stoffen gewoon uit.
zonder om er niets mee te doen.
ik vind dat alle  pas zwangere vrouwen er eigenlijk aan mee moeten doen.
maar ja , die meningen zijn nu eenmal verdeeld.

gr  

Hoi!

gefeliciteerd!
ik ben degene die ook een test heeft gedaan voor mijn ongesteldheid. maar ik ben zo bang om nu ongesteld te worden. ik hoop niet dat mijn lichaam het afstoot. normaal gesproken moet ik as maandag ongesteld worden. oh ik vind het zo spannend.

herken jij dit? Ik ben heel benieuwd hoe het bij jou is gegaan! ik hou het niet meer van de spanning en ik heb sterke behoefte aan goede afloop verhalen in dit soort situaties.

groetjes san

Terug
Bovenaan