Ik ben ZWANGER!!!!!

Ik kan het bijna niet geloven....  donderdagochtend vóórdat ik naar het ziekenhuis moest om bloed te laten prikken, heb ik een clearblue-test gedaan.... en die was vrijwel gelijk POSITIEF!!!!
Ik heb het ziekenhuis gebeld en die feliciteerde me met mijn zwangerschap.....
Ik kreeg ook gelijk de uitslag van het bloed... dat had een waarde van 107, en dat schijnt goed te zijn voor de 16e dag.
Het lijkt wel een droom.... een hele mooie droom!!!
Alles komt nu gelijk... gisterenavond de koopovereenkomst van het huis getekend, en ook nog zwanger....... Geweldig!!!
Ohhhhhh wat ben ik blij!!!
Ik heb me gelijk opgegeven bij Moeders voor Moeders en die komt dinsdagavond langs, dan krijg ik weer een urinetest... dat is wel fijn.

Ik ben hier al even niet meer geweest maar denk dat er wel een aantal dames blij zijn voor mij!

Liefs Lill

Hoi Lieve Lill, ik weet niet of je me nog kent, zat tegelijk met je op dit forum. Toen onder de naam Molly. Ik had alle gelezen op de ivf-site dat je zwanger was. En op je eigen site ook al, had daar ook een berichtje achtergelaten. Geweldig meid. Geniet van deze ongeloofelijk mooie tijd. Het  is  nog effe spannend maar dan begint het echte genieten. Hoe voel  je jezelf verder.....? Ik zag  dat suus ook zwanger is (eindelijk), zou je haar van mij  willen feliciteren. Op het ivf forum moet je ingelogd zijn dat ben ik niet. Dus zou jij haar willen feliciteren van mij.????????
Meid ik volg je hoor.....

Liefs Molly/Nina 29 w en 6 dagen.  

Jeetje Lill wat een goed nieuws!
Van harte gefeliciteerd en geniet van de komende tijd! Wat een wonder hè. Kan me voorstellen dat jullie er nog even aan moeten wennen. Maar wat een verschrikkelijk heerlijk nieuws. Het geeft de burger weer moed!

Ik lees net dat Suus ook zwanger is. Jeetje wat zal zij ook in en in gelukkig zijn.

Liefs
patricia

Lill,

Wat geweldig meid,

Van harte gefeliciteerd!

Ben erg blij voor jullie!
Na al die ellende is voor jullie nu toch de zon gaan schijnen!

Geniet er samen van,  een hele bijzondere periode is aangebroken, en straks een mooie zoon of dochter, jee  wat leuk zeg.  

Ga je goed, en houd ons op de hoogte nu je ons  forum kan inruilen voor een ander!

Liefs,  

Cynthia  

lieve lill
hartelijk gefeliciteerd meid!! Super, super  gaaf, eindelijk het is zo ver, FEEST!!!! Ik ben heel erg blij voor je. Ik vind het iedere keer voor jou ook extra spannend (of voor mij), aangezien er bij jou ook nooit echt iets aantoonbaars is gevonden.Net als bij mij. Dus als  ik dan weer bij jou las dat het niet was gelukt, had ik zoets van grrr. Voorbeeld doet volgen  . Meid geniet er van. liefs simone

Ben jij dat Lill!!!
als jij niet de Lill bent, ook van harte gefeliciteerd!!!! IK ben petra uit v, voorheen petra uit h(hilversum)
Wow..in elk geval,hoe dan ook goed te horen dat er er steeds mensen zwnger worden..geeft hoop!!

Hahahaha, ja ik ben het Lill from the hill!!! hahahaha.....

Ik ben hier niet zo vaak meer te vinden, wilde het f rustig aan doen, maar ik wilde jullie dit nieuws dus niet onthouden heh! Dit geeft de burger moed!!!

Molly, ik zal het tegen Suus zeggen hoor meid!!! Beloofd!!!

Liefs Lill

Terug
Bovenaan