Ik ben ZWANGER!!!!!

hoi
lil

Een felicitatie in rose en
blauw......

Gelfeliciteerd geweldig nieuws hopelijk volgen er snel meer en wordt het heeeeeel stil op deze site....

groetjes rozemarijn

Hoi Lill!!

Wat geweldig nieuws! Misshien weet je niet meer wie ik ben maar heb ook samen met jou hier gezeten. Samen met Molly, Moi , Inge, Suus  en nog een paar. Wat leuk dat de "oude kern" langzaam aan toch allemaal zwanger wordt! We hebben wel een lange weg met veel ups en downs achter de rug maar zo zie je maar het gaat ons allemaal lukken!

Geniet ervan want de tijd vliegt voorbij, ik ben morgen alweer 36 weken ver. Wat ga ik die groeiende buik straks missen maar dan wel met een kereltje in mijn armen.

Ga je nu naar het november forum????? Ik kan Suus ook niet vinden volgens mij zit zij daar ook maar die forum is nog niet geopend. Wilde haar ook graag feliciteren.

liefs en tot gauw,
Claudy

Hoi,
Ik had je al op je site gefeliciteerd maar hier dan ook nog een keer: geweldig!!!!!!! Ik kan me voorstellen dat je heel blij bent! Heel geluk, groetjes Noortje

Lieve Lill,

Wat een geweldig nieuws, van harte gefeliciteerd dat je zwanger bent, en natuurlijk ook van  harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.

Liefs Mickey

Hai Lill,

Volgens mij kende ik jou nog niet, maar bij deze wil ik je toch nog feliciteren.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!   Wat hoor ik alleen maar goed nieuws, zeg. Daar wordt ik weer helemaal vrolijk van! En ook gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.

Geniet van je zwangerschap en veel klusplezier.

Groetjes Sabrina (Sab)

Terug
Bovenaan