IK BEN ZWANGER!!!!!!

Hoi Pascalle,

Gefeliciteerd!! Wat geweldig voor je! Ik hoop dat het deze keer helemaal goed gaat natuurlijk! Ik schrok wel even van je verhaal dat je er met 20 weken achter kwam dat je kindje niet meer leefde. Ik ben nu 12 weken zwanger en moet er niet aan denken dat zoiets nog gebeurt, laat staan met 20 weken! Maar, ik hoop echt zo voor je dat het deze keer goed gaat en je over een aantal maanden een prachtig, gezond kindje in je armen hebt!! Probeer er van te genieten!!

X F.

Hoi Pascalle,

Van Harte Gefeliciteerd! Wat goed zeg!
Zo zie je maar weer, je geduld wordt uiteindelijk toch beloond!
Je kent mij waarschijnlijk niet of misschien heb je mijn naam wel eens ergens zien staan op het forum. Maar ik neem ook iets meer afstand van het forum omdat ik voel dat ik er teveel mee bezig ben. Ik las dat jij hetzelfde hebt gedaan, dus wie weet!

Geniet van je zwangerschap en doe lekker rustig aan meid, dan komt het goed met jou!

Groetjes Angelique

He Pascalle,

Ik ben een tijdje niet op internet geweest en nu lees ik pas je bericht. Je super,super,super bericht. Wat fijn dat je goed nieuws hebt meid ik ben ontzettend blij voor je. Lekker genieten en ik weet dat dat soms heel moeilijk kan zijn. Maar laten we hopen en duimen dat het dit keer goed mag gaan. JIJ hebt het verdient!!!!

Liefs Bibi

Heee Pascalle,
Super meid, van harte gefeliciteerd!!!!!
Ik hoop dat je een goede zwangerschap zult hebben,( wel heeeeeel erg spannende maanden met jouw voorgeschiedenis)
en een prachtkindje mag krijgen over 8 maanden!!
Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan