ik ben zwanger!!!!!!!!!

oh ik ben zo blij, ik ben zwanger!!!
na de miskraam ging het heel lang eigenlijk helemaal niet zo goed, en afgelopen maand zijn we daarom lekker 2 weken op vakantie gegaan naar de zon....en dat heeft wonderen gedaan want er staat een dikke + op de test!!

we hebben afgesproken dat we gaan proberen om enorm ervan te genieten en om de angst (die we natuurlijk wel erg hebben) niet te ver naar boven laten komen. hoop dat dat lukt!!

jullie ook allemaal veel succes! je ziet maar, ook al geloof je er zelf even niet meer zo in, het kan dus wel!! ik duim voor jullie.

liefs s

Lieve S,

Ben zoooo blij voor je. Wat een heerlijk nieuws. Ja zo zie je maar weer he. En alsjeblieft geniet er van he....je houdt het niet tegen wat er ook gebeurt he. Denk daar aan. Geniet en geniet je bent gewoon zwanger meid, heerlijk.

Groetjes en liefs Peet

GEFELICITEERD!!!
Echt helemaal super zeg en groot gelijk: geniet ervan! Vriendin van mij zei ook (na  mk) ik moet er wel van genieten ook al kan het weer fout gaan... wat als het namelijk gewoon goed gaat?!?!? Dan heb ik een kwart van mijn zw.schap niet genoten omdat ik bang was... ik wil een hele zw.schap genieten... en dat is een gezonde dochter geworden en ze is heerlijk zwanger geweest.

Hoop dat we je allemaal snel achterna zullen komen (zal hier nog eventjes duren, maar ben wel helemaal opgelucht na bezoekje aan de gyn van vanmiddag.... ip zit alles van binnen goed en hij verwachtte binnen nu en  2 weken een menstruatie al deed hij niet aan garanties natuurlijk... laat dus wel lang op zich wachten, maar het zit verder wel helemaal goed en dat is zo'n opluchting. Heb een eisprong gehad, er zat geen weefsel meer van de vorige zw.schap en er zat ook niks per ongeluk in een eileider genesteld. Nu dus nog even verder afwachten, omdat ik ook wel van mening was dat ik het liefst wil dat het zelf komt en niet weeeeeer een kunstgreep om iets voor elkaar te krijgen in dat lijf van me. Mocht er over 2 week nog niks gebeurd zijn dan terugkomen en dan wel een kuurtje waarschijnlijk).

Nogmaals gefeliciteerd en we komen je achterna hoor (reserveer maar vast een paar plekjes op die roze wolken )

groetjes,
Marije

Hoi S77,
Wat heerlijk voor je. Wat moet jij ongelooflijk blij zeg! Maar ook wel spannend, toch.
Ik hoop zo dat alle meiden op het forum ook zo'n berichtje als jij kunnen typen.
Liefs, Yvette

Lieve S,

Van harte gefeliciteerd zeg!
Wat een vakantie al niet kan doen!

Hoe moeilijk ook probeer inderdaad toch te genieten en hou ons op de hoogte hoe het met je gaat!

Sylvia

quote: Marije1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2008 21:50:22'));

GEFELICITEERD!!!
Echt helemaal super zeg en groot gelijk: geniet ervan! Vriendin van mij zei ook (na  mk) ik moet er wel van genieten ook al kan het weer fout gaan... wat als het namelijk gewoon goed gaat?!?!? Dan heb ik een kwart van mijn zw.schap niet genoten omdat ik bang was... ik wil een hele zw.schap genieten... en dat is een gezonde dochter geworden en ze is heerlijk zwanger geweest.

Hoop dat we je allemaal snel achterna zullen komen (zal hier nog eventjes duren, maar ben wel helemaal opgelucht na bezoekje aan de gyn van vanmiddag.... ip zit alles van binnen goed en hij verwachtte binnen nu en  2 weken een menstruatie al deed hij niet aan garanties natuurlijk... laat dus wel lang op zich wachten, maar het zit verder wel helemaal goed en dat is zo'n opluchting. Heb een eisprong gehad, er zat geen weefsel meer van de vorige zw.schap en er zat ook niks per ongeluk in een eileider genesteld. Nu dus nog even verder afwachten, omdat ik ook wel van mening was dat ik het liefst wil dat het zelf komt en niet weeeeeer een kunstgreep om iets voor elkaar te krijgen in dat lijf van me. Mocht er over 2 week nog niks gebeurd zijn dan terugkomen en dan wel een kuurtje waarschijnlijk).

Nogmaals gefeliciteerd en we komen je achterna hoor (reserveer maar vast een paar plekjes op die roze wolken )

groetjes,
Marije

Hee meiden!
heel heel erg bedankt voor jullie lieve reacties!!!
ik ben inderdaad heeeel erg blij!! heb er helemaal rode wangen van haha!!
het is nog maar heel pril, iets meer dan 4 weken pas, maar het voelt zo goed! vanmorgen was ik voor het eerst een klein beetje misselijk! dat heb ik tijdens m'n vorige zwangerschap (die mis ging) nooit gehad. Petra, weet je nog dat jij een keertje vroeg of er ook andere meiden waren die een voorgevoel hadden dat het niet goed was met het kindje? Ik had dat vorige keer ook, heb toen ook nog helemaal niet echt veel verder (durven) denken dan een paar weekjes vooruit...en nu is dat zo anders joh! Het voelt heel erg goed en ik loop al helemaal te fantaseren hoe het kamertje eruit gaat zien en dat soort dingen. Zal het een goed teken zijn? ik hoop het zo! Ik word af en toe behoorlijk heen en weer geslingerd tussen angst en blijdschap, maar dat zullen we allemaal wel hebben na wat we hebben meegemaakt.

Ik hoop zo dat het voor jullie ook snel zo ver is, want behalve dat het geweldig is, is het ook zo fijn om ineens dat intense verdriet niet meer de hele dag te voelen!!

Marije, fijn dat je positief bericht hebt gehad, dat het wel allemaal goed eruit ziet bij je. Ik hoop voor je dat het snel zal doorzetten!

Doei, heel veel succes allemaal!!!
liefs S

He heerlijk voor je zeg! Fijn hoor zo'n vakantie!
Nou nou ben even niet op t forum en lees dit soort berichten... stiekem ga ik nu toch alweer hopen. Ik denk heel soms, heel even dat ik al zwanger ben. Maar ja de wens kan natuurlijk moeder zijn van de gedachte he! Durf geen test te doen... Nog heel even wachten....

Geniet ervan!
Liefs
D

Terug
Bovenaan