ik ben zwanger!!!!!!!!!

Hoi hoi lieve S,

Ik ben zo blij dat je je zo goed voelt over je zwangerschap. Idd vroeg ik dat over die voortekenen. Blijkt wel dat het bij velen zo is gegaan en enkelen niet. Maar als het vanaf dag 1 goed voelt dan blijft dat het meestal ook doen (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk). Ik hoop voor jou dat alles goed gaat en dat je je zo heerlijk mag blijven voelen. Heb je al een afspraak bij een gyn of vk? Zit je al op het andere forum ook?

Hopelijk blijf je ons wel een beetje op de hoogte houden. Groetjes en liefs

Peet

hoihoi, dankjewel he!!
tja, je weet idd niet hoe de menselijke geest precies werkt... kun je het nou wel of niet aanvoelen...ik heb echt geen idee. ik ben nu in ieder geval erg positief, al moet ik zeggen dat ik af en toe enorme angst heb.
gisteren afspraak gemaakt voor de 1e termijnecho, die krijgen we met 8 weken. de gynacoloog had bij de nacontrole gezegd dat we al met 6 weken langs mochten komen voor een echo, maar ik durf dat eigenlijk niet zo goed. stel dat het hartje dan nog net niet klopt.... dan zit je weer in de onzekerheid of het nog gaat komen of dat het weer foute boel is....
ik vind het erg erg spannend allemaal!
enne...dat andere forum....ik heb er 2 dingetjes op geschreven, maar eigenlijk houd ik niet zo van forums HAHAHA! ik heb erg veel steun gehad aan dit forum en aan jullie allemaal, maar zo'n ander forum hoeft voor mij geloof ik niet zo.... ik beloof wel dat ik hier af en toe nog eens laat weten hoe het gaat, maar belangrijker nog wil ik ook heel graag weten hoe het met jullie gaat en hoop ik jullie oook heel snel te kunnen feliciteren!!

nou meiden...hoop dat dat ook binnenkort zo is!!

liefs s

Hoi S,

Ik hoop ook dat het binnenkort voor mij ook weer zo is maar goed. Ik hou nog even vol. Ben druk bezig met mijn rijbewijs te halen en daar heb ik wel ff mn volledige aandacht bij nodig hahaha..als ik zwanger ben zweef ik zo en dat helpt niet zeg maar.

Laat me wel weten hoe het was bij de eerste echo he meid. Ik vind het zo leuk voor je en ben echt heel heel blij voor jou (jullie).

Dat je niet op het andere forum zit geeft niks he. Ieder zn ding. En we hebben idd wel veel aan elkaar gehad hier op dit forum en dat schept een band. Hoop dat we elkaar gewoon blijven spreken. De miskramen zijn vreselijk maar ook is er iets leuks uit voortgekomen en dat is het contact hier op het forum met alle meiden. Begrijp me niet verkeerd had hier liever nooit gekomen hoor maar je snapt vast wat ik bedoel he. Lotgenoten die elkaar vinden etc.....

Geniet van je zwangerschap!!!!

Groetjesss, veel liefs  Petra

Terug
Bovenaan