ik ben zwanger!!

Hoi,

Ik heb zondag een test gedaan en die was positief. Ben gisteren bij de huisarts geweest en volgens hem ben ik 4-6 weken zwanger. Heb volgende week woensdag een echo. Duimen jullie voor me?
Ik voel me goed, ben erg moe en heb gevoelige borsten. Toch blijft het erg spannend.
Ben erg blij, maar kan me er nog niet totaal aan overgeven, herkennen jullie dit? Omdat je toch die angst hebt dat het fout kan gaan.

Groetjes,

Jolanda

Hoi Jolanda,

Gefeliciteerd!!!!
Zelf ben ik er gister bij de gyn achter gekomen dat ik zwanger ben.... totaal niet op gerekend (al waren er op zich best wat tekenen, bij de echo 3 week geleden was echt helemaal niks te zien, dus was er nooit vanuit gegaan) maar heb dus ook direct al een 'kindje' van ruim 7 weken gezien met een hartje, WAUW!!!!!
Ben nog steeds helemaal in een soort droomlandje en durf het bijna niet te geloven.... vind het nog wel spannend hoor tot de termijnecho (dan zal ik als het goed is verder zijn als dat het de vorige keer mis ging) maar geniet nu wel van de wetenschap dat ik zwanger ben!!!

Ben benieuwd wanneer je voor een echo mag.

groetjes,
Marije

Hi Jolanda,

Gefeliciteerd!!!! Wat super te horen dat het ook bij jouw weer zo snel gelukt is. Echt super, maar ik kan je onzekerheid wel heel goed voorstellen.
De eerste echo (5w+4d)was voor ons ook het ergst omdat het nog niet zeker was of er toen al wel een hartje tezien zou zijn. Maar gelukkig was dat er  al wel toen. Maar de echo's daarna (9w en 12w) waren net zo spannend omdat het toen voor ons ineens niet meer zo vanzelfsprekend goed hoefde te zijn, maar gelukkig was alles wel goed.
We hebben een AngelSound gekocht zodat we thuis lekker naar het hartje kunnen luisteren wanneer  ik een dipje hebt.  
Volgende week dinsdag hebben we een weer een  echo (met 22W) en die vind ik weer net zo spannend.  

Ik kan je dus niet zeggen dat  de onzekerheid na de eerste echo weg is maar het help wel en misschien is het bij jouw wel metteen over.
Maar goed geniet volgende week lekker van je echo. (en de echo's erna).
En natuurlijk van het wondertje over 8 maanden.
Groetjes Nimfje

Oja Marije jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap.

Wow gefeliciteerd! Gaaf he zo snel weer!!! Kan ik over meepraten, heel blij en oh zo eng!
Oh en Marije wat een ontzettend goed nieuws zeg!
Ik zei het toch dames: dit wordt een top voorjaar!!!!
Genieten hoor!

Liefs
D

jolanda van harte gefeliciteerd, ik herken het ik ben nu 5 wk en 3 dgn zwanger ben aan de ene kant super blij maar vindt het ook erg spannend omdat het bij ons de vorige niet zoheeft mogen zijn.
maar wens je toch een hele fijne tijd door en hopen dat we snel mogen en kunnen  genieten.

knuffel diana

hey marije...........

helemaal super voor je, dat je zwanger bent, ben helemaal blij voor je, ik hoop dat het voor ons allemaal een goed jaar mag gaan worden.
van harte gefeliciteerd en hoop dat ook jij kan gaan genieten.

dikke knuffel diana

Terug
Bovenaan