Beste Allemaal....
We zijn al ruim 4 jaar bezig met het krijgen van een kindje...Na een tijdje moesten we er aan geloven en moesten we voor onderzoeken naar het ziekenhuis..Tja, voor je het weet ben je weer een paar jaar verder....
In mei 2007 was het eindelijk raak en was ik zwanger van ons eerste kindje..Helaas niet via de normale weg maar de vreugde was er niet minder om..We leefden op een grote roze wolk...Na 8 weken, kreeg ik de eerste echo...Hierop was te zien, dat het kindje een groeiachterstand had, wel klopte het hartje...De gyn, meldde ons dat het goed of fout kon gaan..Helaas ging het 2 dagen later fout en verloor ik ons, zo gewenste kindje...Ik had na de bevruchting al binnen een week het gevoel dat ik zwanger was....
Nu ruim 2 weken geleden voor poging 5 naar het ziekenhuis gegaan....Ik had zo niet het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn...Nu vandaag 2 dagen overtijd, terwijl ik een hele regelmatige cycles heb...Vanavond hebben we saampies een zwangerschaps test gedaan...En eigenlijk tot mijn verbazing ontstond er een tweede licht gekleurd roze streepje...
Heb nu niet echt zwangerschapsverschijnselen, wel hele gespannen borsten en lichte steekjes in mijn onderbuik...
Ik durf nog niet echt blij te zijn, ik hoop zo dat alles goed blijft gaan!!!
Liefs chan