ik ben zwanger!!

Hoi Jolanda,

Van harte gefeliciteerd!!!
Zo zie je maar 'ook met 1 eierstok kan het goed gaan'
Geniet lekker van je zwangerschap!!

Veel liefs Wanda

Hoi,

Voor iedereen die ook zwanger is; heel erg gefeliciteerd en doe rustig aan. Marije; wat gaaf dat je meteen 7 weken zwanger bent. Hier hoop ik ook stiekem op, scheelt weer een hoop stress.
Voor iedereen die nog niet zwanger is, ik duim voor jullie en blijf het hier volgen.
Bedankt voor alle lieve reacties, ik laat volgende week weten hoe de echo is verlopen.
Even voor de duidelijkheid; ik mis 1 eileider maar heb nog wel 2 eierstokken.
Maar zelfs met 1 eileider en 1 eierstok kun je zwanger worden volgens een gyn die ik heb gesproken na m'n bbz.

Oh ik kijk zo uit naar de echo en ik ben er ook zo bang voor! Maar ondertussen voel ik me steeds meer zwanger. Echt last van mijn nog steeds groeiende borsten... Volgens mij is het zelfs al te zien. Ruime kleding dus hier...
Pff volgende week weten we meer!!!! Hoe houden jullie die onzekerheid vol?

Liefs
D

Beste Allemaal....

We zijn al ruim 4 jaar bezig met het krijgen van een kindje...Na een tijdje moesten we er aan geloven en moesten we voor onderzoeken naar het ziekenhuis..Tja, voor je het weet ben je weer een paar jaar verder....
In mei 2007 was het eindelijk raak en was ik zwanger van ons eerste kindje..Helaas niet via de normale weg maar de vreugde was er niet minder om..We leefden op een grote roze wolk...Na 8 weken, kreeg ik de eerste echo...Hierop was te zien, dat het kindje een groeiachterstand had, wel klopte het hartje...De gyn, meldde ons dat het goed of fout kon gaan..Helaas ging het 2 dagen later fout en verloor ik ons, zo gewenste kindje...Ik had na de bevruchting al binnen een week het gevoel dat ik zwanger was....
Nu ruim 2 weken geleden voor poging 5 naar het ziekenhuis gegaan....Ik had zo niet het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn...Nu vandaag 2 dagen overtijd, terwijl ik een hele regelmatige cycles heb...Vanavond hebben we saampies een zwangerschaps test gedaan...En eigenlijk tot mijn verbazing ontstond er een tweede licht gekleurd roze streepje...
Heb nu niet echt zwangerschapsverschijnselen, wel hele gespannen borsten en lichte steekjes in mijn onderbuik...
Ik durf nog niet echt blij te zijn, ik hoop zo dat alles goed blijft gaan!!!

Liefs chan

Hey Chan,

Wat spannend zeg! Ik leef helemaal mee. Laat je nog wat horen hoe het verder verloopt?

@ dattig,

Zenuwen meid? hahaha...ben erg benieuwd hoor. Ik duim voor je dat alles goed zit! Duim jij voor mij dat ik zwanger ben? Heb hele gespannen borsten en ben wat licht in mn hoofd. Verder nog geen tekenen...tja  ik word niet ongesteld nog haha..dus....wie weet he.

groetjes Petra

Hoi,

Dattig, ga je vrijdag voor je echo? Ik moet a.s. woensdag, ik hou het ook bijna niet uit hoor. Aan de ene kant bang en aan de andere kant de hoop dat alles goed is.
Voelde dit weekend m'n borsten niet meer, dacht meteen oh je, als het maar goed gaat. Vanochtend wel weer zwangerschapsverschijnselen gelukkig. Ben nog liever ontzettend misselijk zodat ik het echt geloof dan dat ik me goed voel, stom he?
Tot overmaat van ramp heb ik spit in m'n nek en zit nu ziek thuis.

Petra,
Ik duim voor je dat je zwanger bent!!

Chan76
Gefeliciteerd! Hoop voor je dat het dit keer wel goed gaat. Stort hier je hart maar uit, iedereen zit in hetzelfde schuitje.

Groetjes,

Jolanda

Terug
Bovenaan