Ik blijf aan de gang.....

A

Anoniem

Guest
met Tess overal vanaf te halen. Het is gewoon erg vandaag, ze klimt al de hele dag op de tafel. Ze gebruikt de la als opstapje of gaat erin zitten als stoel.
Ik haal haar er twee keer af (en spreek haar streng toe) en daarna zet ik haar in de box. Maar het probleem is dat als ik haar eruit haal begint ze gewoon weer opnieuw.
Ben er vandaag gewoon even zat van.... van die kleine maar ook wel lieve klimmerd van mij.

Nog even een foto erbij om een beeld te vormen (dit was vanmorgen toen ik nog genoeg energie had)

HIer kijkt ze naar mijn moeder terwijl ik stiekum een foto maak.
Liefs sandra

Hoi Sandra

Ja sorry, maar ik moet alweer lachen..... Ik kan me zo voorstellen dat je er hélemaal gek van wordt, maar enige creativiteit kun je haar niet ontzeggen he..... Leuke foto, dat snoetje is goud waard

Heb vandaag een baaldag op kantoor, maar nu ben ik alweer een beetje vrolijker. Dus, die Tess van jou is goed bezig wat mij betreft haha.

En voor jou: succes met je kleine daredevil en vanavond vroeg naar bed en jij een avondje op de bank, niks doen!!!

Liefs
Susan

jemig ze houdt je echt de HELE tijd bezig!!

ppffffff wanneer kan ze naar school whahahahahahaha

suc6 met die brokkenpiloot van je!

liefs Jenneke mv Ivar

Oh oh oh, die Tess toch! Geweldig!

Ik had vanmiddag een hele reactie zitten typen, was bijna klaar en floep: de pc zegt: Windows wordt afgesloten...
Had Julian dus weer eens ergens bijgezeten waar hij niet bij mag komen...zucht...

Strekking van het verhaal was:

We moeten Tess en Julian nog maar niet kennis laten maken met elkaar want die 2 gaan de tent afbreken! Julian klimt ook op de salontafel en sinds gisteren heeft hij ook door dat de stoel bij de tafel weggeschoven kan worden en hij dus via die stoel op de eettafel kan klimmen.
Ik was vanochtend even naar boven gelopen om mijn schoenen te halen (ik móest er uit, want ik werd ook helemaal gek van al zijn kattekwaad), hoor ik enorm veel lawaai, maar ik kon het helemaal niet plaatsen. Beneden gekomen zag ik wat er aan de hand was:
Julian zat op zijn knietjes op de eettafel bij de fruitbakken; overal op de grond lag fruit.....  en het ergste was, hij had uit elke appel en peer een hapje genomen  en smeet ze daarna op de grond om vervolgens met de volgende verder te gaan....grrrrr........

Hup, schoenen en jas aan en op de fiets ermee. Hij had al 3 x de commode leeggetrokken, 4 boeken gescheurd, tot zijn ellebogen in de wc-pot gezeten, de helft van de duplo en knuffels van de trap gegooid, papier uit de printla getrokken en weet ik veel wat nog meer. Dus ik had het ook helemaal gehad vanochtend, weet zo goed wat je bedoelt!
Maar ik hou ook ontzettend veel van mijn kleine klimaap hoor...maar samen met Tess het circus in...dat moest nog maar een jaar of 16 wachten....hahaha!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Sorry Ellen, maar ik lig hier helemaal in een deuk: zie de ravage van afgekloven fruit helemaal voor me... dan is Lydia best wel een heilig boontje. Haar irritantste bezigheid is de laatste dagen de la van mijn bureau opentrekken als ik daar achter zit en daar al haar speelgoed in willen smijten...En met een big smil eop je af komen lopen om je eens flink te gaan kietelen. Dus dat valt allemaal best mee...
Groetjes, Rianne en Lydia

Nou Ellen laten we ze inderdaad maar bij elkaar weg houden voordat ze elkaar helpen met nieuwe acties verzinnen.

Ik moest trouwens wel erg lachen om die appels
Liefs sandra

Ohw ja....fijn trouwens dat je haar nog kwijt kan in de box....
Julian klimt daar ook zelf al uit (via de bank)...Hij klimt er ook wel eens weer in, maar dan pakt hij een speeltje of zijn beker en floep...hij is er al weer uit!!
Zal bij Tess ook wel niet zo lang meer duren denk ik!

Ellen mv Julian

Oho Ellen, die Julian..... wát een ondeugd!! Lijkt me geweldig: Julian en Tess hélemaal los laten, wat een pret zullen die twee hebben.

En dat jij naar buiten moest vanochtend Ellen, dat snap ik helemaal ná zo'n ochtend. Mooi verhaal!!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan