Ik blijf aan de gang.....

Whahaha...hahaha..Sorry,sorry,sorry...maar ik moet zo lachen om de twee deugnietjes Tess en Julian...hahahaha....Tja moeders,ik leef erg met jullie mee,maar ik lach me ook tranen met tuiten om jullie schatjes...hahaha,oh nou ga ik eerst plassen,al dat gelach werkt op mijn blaas...hahaha

Liefs Kitty en Tess

Kan me voorstellen dat je er enorm moe van wordt. Maar het levert wel leuke foto's op!
Tijs is nog niet zo'n klauter aapje, maar begint nu wel in zijn stoel te klimmen en van de bank af te klauteren.

Groetjes,
mv Tijs

hahahhahaha ik zie echt veel van Yoëll in Tess hoor....geweldig...en ja je word er dood moe van.....

Trouwens jullie hebben dezelfde salontafel als ons hihi...grappig hoor

liefs denise

Oh Dames, ik heb met jullie te doen, maar ook ik moet er erg om lachen. Dat snoetje van Tess, deze hier kan precies het zelfde snoetje trekken, gelukkig is die hier erg braaf (vergeleken bij die van jou).
En dan Julian met het fruit, ik zie het zo voor me, hapje, naw, misschien is die andere veel lekkerder... heerlijk! (Sorry)

Bedankt, jullie maken deze saaie dag weer een beetje vrolijker!

Liefs Nanda

Hahahaha wat geweldig, zo'n ondernemend type.
Stef is een beetje een sufkop wat dat betreft, dus misschien mag hij iets van de pit van  jouw ukkie  hebben??????

Wauw! Lekker ondernemend!
Snap wel dat het vrmoeiend voor jou is. Ik wordt al moe af en toe, maar volgens mij is Kian pas half zo ondernemend als Tess!! Wat een lekker apie!
Liefs Nelleke

Hahaha ja sorry hoor, maar ook ik lig hier in een deuk! Wát een dondersteen en dan dat onschuldige koppie erbij!
Ik snap jou wel dat je er af en toe gek van wordt, maar als je ons dan die foto's laat zien, dan moet ik er toch weer wel om lachen.
En stel je voor: Tess en Julian samen! Daar zou ik idd nog maar effies mee wachten!

Succes met je acrobaatje!

Groetjes van Cissy

oooohh wat lijkt me dat toch vermoeiend...

wat dat betreft is Ivar een heel rustig mannetje, wat een verschil!!

sub6 met jullie stoere kids!

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan