Ik citeer..

Beste mama's met kindjes van 0 tot 1 jaar oud,

Ik heb jullie hulp nodig!

Ik ben een laatstejaarsstudente ontwikkelingspsychologie aan de Staatsuniversiteit van Moskou (Rusland).

Ik doe momenteel onderzoek voor mijn thesis over de motivaties en behoeften van moederschap.

Het eerste deel werd in juni afgerond en had als doelgroep Russische mama's met baby's van 0 tot 1 jaar oud.

Voor het tweede deel is het de bedoeling een "interculturele" vergelijking te maken. Daarvoor heb ik de medewerking nodig van Westeuropese mama's, met kindjes van 0 tot 1 jaar oud.

Als u zo'n mama bent en u bent bereid mij te helpen, contacteer me dan a.u.b. (via evgenia_research@mail.ru). Ik zal u dan een enquête (een Word-document, .doc) sturen, die u me ingevuld kan terugzenden op bovengenoemd emailadres.

Het invullen van deze enquête neemt zeker niet meer tijd in beslag dan een 15-tal minuten.

Ik apprecieer uw medewerking ten zeerste,

daarom alvast hartelijk bedankt!



Evgenia


-------------------------------
hoi debiel, volgens mij heb je helemaal niet gestudeerd en doe je maar alsof. Je brief slaat werkelijk nergens op, met woorden die niet correct zijn enz. En na 1 uur bedank je al de ouders voor de vele reacties? nogmaals slaat helemaal nergens op.
 
Zonde van mijn tijd maar : KAN JE NIET GOED LEZEN OFZO? ER ZIT BIJNA 2 DAGEN TUSSEN HET BERICHT EN HET BEDANKJE
(blijkbaar ben je zelf niet helemaal goed bij je hoofd anoniem!)
 
Vreemd bericht is dit!Met welke bedoeling heb je dit op het forum gezet, anoniem?
Voor iemand uit Rusland is dit geen slechte brief lijkt mij!
Heb je zelf meegedaan aan de enquette?

Nadia
 
Ik heb ditzelfde bericht ook bij een ander forum gezien, daar is het echter van het forum gehaald door de beheerder van de site omdat het zonder haar toestemming was gebeurd. Ik moet zeggen dat ik het ook nogal een vaag verhaal vind, deze russische dame.
 
Wat heeft dat nou weer met krengerig te maken???? Over typisch vrouwen gesproken zeg, jij doet die naam dan wel eer aan! De vragenlijst van deze Russische dame is niet echt heel eenvoudig, zeg maar rustig helemaal niet eenvoudig.
 
Ja dat vind ik ook wel een beetje grof, maar ik bedoelde dat Nadia naar mijn idee niet krengerig bezig was en wel voor het gemak op een hoop gegooid werd met de vraagstelster. Maar het is mij ook niet helemaal duidelijk wat vraagstelster nou precies wil zeggen.
 
Terug
Bovenaan