Ik citeer..

Ik heb het even gevraagd allemaal, dat kan namelijk ook, en wat is er mis om iemand te helpen met haar eindscriptie. Als je dat niets vind dan doe je het toch niet.
Ze wil enkel en alleen moeders uit andere landen spreken omdat daar de scriptie over gaat.

Wat ik flauw vind is dat er misschien 100 moeders hebben gereageerd en nog niet eens de helft de lijst hebben terug gestuurd-
Natuurlijk is het niet precies wat je verwacht maar stuur gewoon even een mailtje als je er niet uitkomt. Je krijgt altijd mail terug of in het engels of in het nederlands ze vertaalt het namelijk niet zelf.

Heb een beetje respect voor elkaar.....

Groetjes janneke
 
Ik heb de vragenlijst ook en moet zeggen dat ik het gedoe met gekleurde vlakjes errug vaag vind. Vond het sowieso niet een erg heldere vragenlijst dus heb hem ook niet ingevuld. Ik denk dat het niet terugsturen daar voor een deel mee te maken heeft. Bovendien is dat altijd het risico met enquetes, hiervan krijg je nooit een response van 100%, als ze haar onderzoek goed heeft opgezet heeft ze dat ingecalculeerd.
 
Ik heb de vragenlijst ook gemaild gekregen en eerlijk gezegd was het naar mijn idee ook een beetje vreemd en daarom heb ik er (nog) niets mee gedaan.
Het lijkt me dat ieder voor zich kan uitmaken er aan mee te doen of niet, maar zo maar iemand voor debiel uitmaken (zoals de persoon die dit onderwerp heeft aangekaart) vind ik een beetje overdreven, vandaar mijn eerdere reactie.

Groetjes Nadia

P.s. Janneke: heb jij een duidelijk antwoord teruggekregen hoe je de enquette in moet vullen?
 
Ook ik heb de enquete opgevraagd. Even snel gelezen, mijn wenkbrauwen gefronsd, hier en daar wat ingevuld en het document afgesloten.

Na een weekje nog eens goed gelezen, met name de kleurentest. Had er wat moeite mee. Niet zozeer het koppelen van de begrippen aan de kleuren en aangeven welke kleuren ik mooi vind en
welke minder, maar het voelde raar dat ik mijn "lelijke" kleuren soms gekoppeld heb aan begrippen die ik niet als "lelijk" of onaangenaam ervaar. Ik als mama heb ik bijv. blauw gegeven maar ik vind het niet de meest mooie kleur. Maar mama zijn is wel de mooiste ervaring die ik tot nog toe heb mogen beleven.

Gewoon even verstand op nul en vraag voor vraag rustig beantwoorden, zoals het het eerst in je opkomt. Dat is het meest puur en.... je weet per slot van rekening niet hoe het uitgewerkt wordt!

Niet te veel bij nadenken dus. Je hoeft het alleen in te vullen, niet uit te werken ;-)
 
Ja Nadia, Ik heb zelfs nog met haar zitten kletsen via de messenger en idd gewoon even niet te veel over nadenken... en ik vind maar misschien ligt dat aan mij hoor als je het niet opstuurt kun je dat toch even zeggen.
Ik ben heus niet zo naief dat ik denk dat een enquete honderd procent reactie geeft maar aan de telefoon zeg je toch ook nee en gooi je niet de hoorn er op
 
Ja, ik vind dat een beetje naief. De meeste mensen hebben op een dag en in een week heel veel dingen aan hun hoofd. Dit moet nog geregeld, dat nog gedaan. Je laat dan automatisch die dingen weg die voor jou niet zo dringend zijn en dat kan dus ook zijn het melden dat je het formulier niet gaat terugsturen. En laten we eerlijk zijn, deze dame heeft iets van jou nodig, jij niets van haar. Ik vind het mooi van je Janneke dat jij wel een reactie teruggeeft. Maar sommige mensen nemen deze moeite dus niet omdat ze andere dingen aan hun hoofd hebben. Dat vind ik niet zo raar. En wat die telefoon betreft, die hoorn gooi je er ook alleen op omdat dat je wat oplevert. Namelijk dat je je lijn niet bezet houdt en dus onbereikbaar bent.
 
Hallo Janneke,

Bedankt voor je reactie op mijn vraag.
Het is niet zo dat ik niet van plan ben de enquette terug te sturen, maar ik vond het even te ingewikkeld (vandaar mijn vraag aan jou of jij inmiddels weet hoe het ingevuld moet worden).Ik bedoelde er niets verkeerds mee.
Ik ga er zo nog even voor zitten en als ik er dan nog niet uitkom stuur ik Evgenia wel even een mailtje voor een nadere uitleg.

Groeten Nadia
 
Ik wil niemand aanvallen hoor daar gaat het me niet om en iedereen moet doen wat ie goed dunkt. Helaas heb ik thuis geleerd dat je het best voor mensen op kunt nemen als ze zichzelf op dat moment niet kunnen verdedigen. En tja als je geen tijd hebt om een enquete in te vullen moet je dat niet doen, dat moet je zelf weten, ik heb het gedaan terwijl ik mijn dochter eten gaf, heb ik 2 vliegen in een klap.

Maar misschien komt het ook omdat ik zelf nog niet zo lang geleden ben afgestudeerd en toen ook hulp nodig had.

Ik weet het niet maar niemand moet zich aangevallen voelen door mij. Dit is overigens het laatste wat ik er over zeg want ik geloof nu wel dat het daadwerkelijk tijdverspilling aan het worden is en tijd hebben we toch al zo weinig.
 
Terug
Bovenaan