Ik dacht dat ik het allemaal wel wist.....maar toch een vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Ik dacht dus, ach ik ben al zwanger geweest, ik weet hoe het werkt...
Maarrr we zijn deze maand weer begonnen met proberen voor een tweede kindje.. Erg spannend natuurlijk weer, maar ben wel een stuk rustiger dan voor de eerste gelukkig. Alleen nu had ik gisteren, middenin mijn cyclus ineens een paar druppels bloed verloren... Ik vraag me nu natuurlijk toch af...Zou het een innesteling kunnen zijn? Dat heb ik bij mijn vorige zwangerschap niet gehad, dus ik heb geen idee wanner je dat zou kunnen hebben..... Iemand enig idee?

Liefs Annet

Hoi Annet,
Ik weet niet precies wanneer je die innesteling kan hebben, maar volgens mij zo rond dag 20 ofzo?? Als ik het me herinner..
Ik ben nu voor de vierde keer zwanger, heb twee kids, en hiervoor een miskraam gehad, maar heb alleen bij deze zwangerschap wel een innestelingsbloeding gehad..De andere keren ook niet..
Het duurde ongeveer drie dagen bij mij..
Maar niet vergelijkbaar met een menstruatie dus.
Alles kan, spannend weer he!!
Groet en veel succes, R, [nu vijf maanden zwanger.]

Hoi Annet,
5 dagen na je ei is de innestelling!!!
Groetjes Mylene

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey wat lees ik nouhou????

Wat leuk zeg!
Nou veel succes dan maar weer heh  hopelijk gaat het dit keer wat sneller,al heb je nu een mooi kindje die waarschijnlijk voor heeeel veeel afleiding zorgt!

Liefs Jacqueline

Hoi meiden

Onwijs bedankt voor jullie hulp. Natuurlijk weet ik nu nog niks, maar goed, ik krijg natuurlijk wel een klein beetje hoop. Stel je toch eens voor.... De eerste keer deden we er een jaar over...zou wel een giller zijn als het nu bij de eerste poging al raak is!

Enne Jaqc, wat doe jij nou hier??? Haha, we hebben er zin in hier. We wilden ineens allebei toch wel graag een tweede, dus nu doen we maar weer hard ons best..haha Hoe gaat het met jou? Ik lees regelmatig je website...spannend hoor!! Nou, zal je een beetje voor me duimen??

Dikke kus Annet

vraagje, kan een innesteling pijnlijk zijn en zonder bloed???

groetjes bonus 11 de ronde 1 ste

wat zijn de verschillen met je menstruatie en voel je dan pijn?

jaaaaaaaaaa tuurlijk duim ik voor je!!

Zat laatst toevallig hier op zwanger worden te snuffelen en zag ineens een topic van jou staan en dacht huh? snel lezen,maar wel leuk hoor!
Ik dacht trouwens dat je een jaar moest wachten na een keizersnee?
Maar vertel,wanneer is je nod,hebben jullie veel gesext in je vruchtbare dagen? (haha grapje,don't need to know)
Ben je aan de pil geweest na de bevalling?

Spannend,duim duim duim...succes!

Liefs Jacqueline

Terug
Bovenaan