Ik dacht dat ik het allemaal wel wist.....maar toch een vraagje

Hoi hoi,
Dit is waarschijnlijk de eisprong geweest.
Ik had het zelfde op de 15e dag.
Heb het bij de fertiliteits verpleegkundige gezegt en die heeft mij uitgelegt dat je midden in je cyclus je eisprong ook bloed kan verliezen.
Een innesteling is veel later in de cyclus.

Liefs Bontrie

Hoi hoi,

We zij   inmiddels al weer een paar dagen verder en ben benieuwd hoe het er nu voorstaat?
Al ongesteld geworden?
Duim duim duim!

Liefs Jacq

Hoi!! Wat leuk dat je aan me denkt!
Ik heb juist gisteren weer even op je website gekeken. ziet er goed uit zeg, je buikje!
Spannend he? Maar je schiet al lekker op.... Hoe voel je je??

Hier nog niks... Maar goed, mijn NOD (blijft gek om weer te schrijven..haha) is dan ook officieel pas zaterdag... Nou ja, je kent me goed genoeg om te weten dat we zaterdag dus meteen een test gaan doen...als het nog ndig is tenminste.... Dus dan zullen we het weten. Maarrrr gelukkig ben ik er een heel stuk rustiger onder deze keer...

Je hoort het wel weer.
Dikke kus Annet

en? en? en? en? EN?????
tell me tell me tell me!!!

Beter heb je goed nieuws!!!
Let me know!

Liefs Jacq

Hahaha, wat leuk dat je zo met me meeleeft!!
Helaas was de test onwijs negatief, dus misschien volgende
maand. We zijn eigenlijk nu al begonnen omdat we er vanuit gaan dat het wel
weer eventjes zal duren, dus ik ben nu (nog haha) helemaal niet verdrietig ofzo. Het was wel een ontzettende giller geweest als het nu zomaar in een keer gelukt zou zijn....

Duss..op naar ronde 2
Liefs Annet

hoi hoi annet en jacquline (bri toch??)

zat ook een beetje te snuffelen en ineens zag ik ook een topic van annet....nu zullen jullie wel denken wie is zei dan ??maar ik ben 4 sept 2006 mammie geworden van een prachtige dochter lili....(7 weekjes te vroeg geboren)

en zat al met jullie op dit forum toen we nog niet zwanger waren heb al het lief en leed daaaagen /maanden van jullie gelezen....
weet het niet zeker maar ik geloof dat jacquline ook in oktober uitgeteld was maar je kreeg een miskraam toen of niet???

nou om een lang verhaal kort te maken...wij willen ook voor de 2e gaan!!!JOEPIE!!!!
vond het wel grappig bekenden te zien...

liefs lonneke

Ow wat jammer Annet,was idd wel een giller als het nu meteen raak was!
Maar ben je ook al ongi geworden of is er nog hoop?

Hey Lonneke,ik weet nog wel wie je bent hoor
Jij was diegene die na het stoppen met de pil ruim een half jaar niet ongi werd en de ronde erna meteen zwanger,toch?
Ik kijk af en toe nog wel mee bij de oktober mama's...
Beetje laat,maar nog gefeliciteert met je dochtertje!
En ook alweer voor de 2e bezig? Jullie zijn allemaal snel zeg...maar wel leuk natuurlijk!

Nou succes allemaal!

Liefs Jacq (idd Bri )

Terug
Bovenaan