Ik dacht dat ik in een horror film was terecht gekomen!!!!!!!

Ow Ilse, wat afschuwelijk!!!!! Wat fijn dat je man naar huis kwam zeg..... En dat je er ook nog aan dacht om een foto te maken......... Je krijgt er toch de kriebels van. Maar dapper van je hoor, om die vieze beestjes zelf dood te maken.

Toedeloe
Susan mv Gijs en Sophie

eeew eeeew eeew eew eeeew eeeew eeeew, oh gatver ik kan er niet eens te lang aan denken. heb de rillingen over mijn rug lopen.

Ajuus, ilja

Gadverdamme zeg. Ik zou mezelf echt helemaal lam schrikken. Brr. Ze kwamen in ieder geval niet bij ons vandaan, haha. Er stond zoveel wind, misschien zijn ze ergens uit een bak komen waaien ofzo. Hopelijk zie je ze niet meer terug.

Groetjes,
Nelly.

Gatverdamme!!!
Wist niet dat het bij jullie maaien regende!! Zo goor!!

Misschien een dood vogeltje in de goot liggen?
Ze kunnen er namelijk niet zo maar komen.. Er zal iets in de buurt moeten liggen.
Een stukje kruipen kunnen ze wel, al helemaal richting het ligt als het overal donker is..

ik zou nog eens tussen je planten kijken etc..

Esmé mv kay

En weet je wat nog het ergste was als ik ze oppakte met papier en ik kneep erin dan leken ze wel of ze ontplofte. ahhhhhhhhg

Ik heb ze allemaal doorgespoeld dus dat word maanden niet naar de wc gaan.

Enne Esme mijn moeder had het daar ook al over, ik ga maar eens kijken of ik iets kan vinden.

Liefs Ilse

HE gatverdarrie zeg
daar moet je toch niet aan denken
ik krijg echt kippevel
die dingen zijn echt TE goor voor woorden
helemaal als ze je huis binnenkomen lijkt me grrrrrrr jakkie
haha
hoop voor je dat je t niet nog es meemaakt zeg
liefs sandra

He bah! Vriendin van mij heeft dat ook een keer gehad...ze dacht toen dat er misschien een dood diertje in de tuin heeft gelegen ofzo. Tja waar kan het anders van zijn. Maar mega creepy

Terug
Bovenaan