En ik heb nu al 7 weken last van me tepels die licht je pijn doen.afz Mirjam
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Doe eerst een zwangerschapstest.Al 7 weken last van me borsten en nu van daag een beetje ros achtig bloed.met in me onder buik raar gevoel wat ik Noor maal ook heb bij me menstruatie.en ik vraag me af of dat Noor maal is bij een zwangerschap?? Kan iemand mij dat vertellen Fz Mirjam
Waarom wil je geen test doen? Als je daar geen geld voor hebt, kan je ook bij de huisarts terecht.Hier weer met mirjam.ik hat op 7 jullie tot 12' jullie een bloeding met wat stolsels.7 dagen niet s en in eens op 20 jullie tot op de dag van vandaag 26 jullie.weer een bloeding met stolsels..wie heeft dit ook mee gemaakt.tijdens een zwangerschap. Of toch zwanger bleek te zijn?? Ik hoor het graag van jullie. Hier.afz Mirjam
Doe eerst maar eens een test. Daarna praten we verder.Hier weer met mirjam.ik hat op 7 jullie tot 12' jullie een bloeding met wat stolsels.7 dagen niet s en in eens op 20 jullie tot op de dag van vandaag 26 jullie.weer een bloeding met stolsels..wie heeft dit ook mee gemaakt.tijdens een zwangerschap. Of toch zwanger bleek te zijn?? Ik hoor het graag van jullie. Hier.afz Mirjam