Ik dacht ongesteld, toch zwanger?

Al 7 weken last van me borsten en nu van daag een beetje ros achtig bloed.met in me onder buik raar gevoel wat ik Noor maal ook heb bij me menstruatie.en ik vraag me af of dat Noor maal is bij een zwangerschap?? Kan iemand mij dat vertellen Fz Mirjam

Al 7 weken last van me borsten en nu van daag een beetje ros achtig bloed.met in me onder buik raar gevoel wat ik Noor maal ook heb bij me menstruatie.en ik vraag me af of dat Noor maal is bij een zwangerschap?? Kan iemand mij dat vertellen Fz Mirjam
Doe eerst een zwangerschapstest.

Laatst bewerkt:
Stap 1: doe eerst eens een test. Je hebt toch nog altijd niet getest? Je weet dus niet of je zwanger bent of niet. Wie weet was 7 juli inderdaad gewoon een menstruatie. Test je positief was het geen menstruatie en wordt het tijd dat je een verloskundige gaat bellen. Wij hier op een forum kunnen ook enkel gissen

Hier weer met mirjam.ik hat op 7 jullie tot 12' jullie een bloeding met wat stolsels.7 dagen niet s en in eens op 20 jullie tot op de dag van vandaag 26 jullie.weer een bloeding met stolsels..wie heeft dit ook mee gemaakt.tijdens een zwangerschap. Of toch zwanger bleek te zijn?? Ik hoor het graag van jullie. Hier.afz Mirjam

Hier weer met mirjam.ik hat op 7 jullie tot 12' jullie een bloeding met wat stolsels.7 dagen niet s en in eens op 20 jullie tot op de dag van vandaag 26 jullie.weer een bloeding met stolsels..wie heeft dit ook mee gemaakt.tijdens een zwangerschap. Of toch zwanger bleek te zijn?? Ik hoor het graag van jullie. Hier.afz Mirjam
Waarom wil je geen test doen? Als je daar geen geld voor hebt, kan je ook bij de huisarts terecht.

Doe eerst maar eens een test. Daarna praten we verder.

No dit is echt raar.eerst van 7 tot 12 juli een bloeding 7 dagen lang.en nu van 20 juli 26 juli nu in middels 9: gang al een bloeding.het stopt niet nu.afz Mirjam

Terug
Bovenaan