ik denk dat ik gek word...

Jeetje meid dat is heel erg lastig. Weet je zeker dat die vriend het wel echt wil want je moet het zeker inplannen.

Tip, koop eens ovulatietesten en kijk wanneer de twee vruchtbare dagen zijn dan kun je het de maand erna toch redelijk van te voren plannen.

En dan wijntje kaarsje en gaan ervoor...... en nog een meevaller qua verhaal voor jou, ik was in 1X zwanger op mijn toen al bijna 39ste!

Hoi Delmira,

Wat je leeftijd betreft, zou ik niet al te zeer wanhopen hoor. Door mijn werk zit ik in een wereld waar veel mensen pas na hun 35e aan kinderen beginnen. 2 vriendinnen van mij zijn op hun 42e nog bevallen van een gezond kind. Eentje kreeg op haar 44e ook nog een tweede.

En niet om immoreel te klinken maar moet de donor perse een bekende zijn? Kun je niet gewoon op je vruchtbare dagen de stad in gaan en een pleziertje beleven? Succes ermee!

Hoi meiden,

bedankt voor jullie lieve berichten!

@Amaranta: een "onbekende" uit de stad plukken is wat mij betreft geen opties. Dan ben ik toch te bang voor ziektes... en als het dan niet lukt... zou ik een maand later weer een "nieuwe" uit de stad moeten plukken...

Ondanks dat jullie en de dokter me weer wat gerust hebben gesteld, denk ik nog steeds af en toe dat ik aan het doordraaien ben... Ik heb in korte tijd zoveel verlies geleden, dat ik (nu weer getriggered door een nachtmerrie) verschrikkelijk bang ben dat (nog meer) dierbaren me zullen ontvallen... en dat terwijl ik zo vreselijk iemand nodig heb die er voor me is... meer dan een donor... al zou een donor me in ieder geval kunnen helpen met mn kinderwens...

Een verdrietige Delmira die blij is haar verhaal hier een beetje kwijt te kunnen (en morgen zal de zon wel weer schijnen...)

@amaranta; dat vind ik wel een extreem advies eigenlijk, dat is iemand met valse voorwendselen het bed in lokken, iemand die sperma afstaat weet waarom, maar iemand mee lokken toont niet echt van fatsoenlijke normen!

@delmira; kan me voorstellen dat het heel frustrerend moet zijn voor je, hopelijk kom je snel een super leuke vent (met kinderwens) tegen!!

Liefs MJ

Terug
Bovenaan