Ik denk dat ik me hier maar bij aansluit..

A

Anoniem

Guest
Ik ben namelijk zwanger!!!!!!! +++++++++++++

Kan het niet geloven...echt niet!!!
Heb ook een onregelmatige cycles..weet dus ook niet hoelang al..maar er staan toch echt 2 dikke strepen!! morgen de gynec maar even bellen...
En nu komen de angsten, is dat raar??
Ben 22 en proberen het nu zo'n 9 maanden..
Nu is het dan raak...ben blij en bang :)

Van alles gaat nu door mijn hoofd, heb ook en nieuwe baan...begin morgen!
Vertellen???Of niet??
Ik hoop op vele leuke gesprekken hier!!

Liefs Inanna!

gefeliciteerd meid na 9 maanden proberen is het dan eindelijk raak wat een gevoel he?

Ja wat betreft je werk zijn de meningen verdeeld ik geloof in eerlijkheid dat werkt het langst en beste voor je! ja best onzeker he die eerste weken maar probeer positief te denken en ervan te genieten :)

Ja het is idd een heel apart gevoel.. Ik moet het nog echt gaan geloven denk ik..
Het is gewoon tot nu toe gelukt.. :)
Heel apart gewoon... ik ga er proberen van te genieten...
Hoe ver ben jij?

Liefs Inanna

van harte gefeliciteerd!!!!!!

lekker gaan genieten van je zwangerschap meid.
en ik begrijp dat je het van de daken wilt schreeuwen. dat hadden wij ook. maar wij hebben er voor gekozen om het nog zo veel mogelijk stil te houden.
onze naaste familie en goede vrienden hebben we het wel verteld maar verder niemand.
en je moet natuurlijk zelf weten of je het verteld bijje nieuwe baan of niet. maar ik persoonlijk zou er nog even mee wahcten. als je werk er niet op aangepast hoefd te worden helemaal.
ik wil je blije gevoel absoluut niet de bodem in trappen maar er is altijd een kans dat het misgaat.
ik zelf heb het gelukkig nog nooit meegemaakt ben zwanger van de 1e. maar stel dat het wel gebeurt dat moet je al die mensen op je werk die je amper kent, gaan vertellen dat het mis is gegaan.
geniet eerste zelf lekker van het geheimpje dat je in je buik hebt dat kan ook heel erg leuk zijn nu nog niemand het ziet of merkt.
en als je je eerste bezoek aan de vk of gyn hebt gehad kun je het alsnog gaan vertellen. maar hoogstwaarschijnlijk weet je zelf dan ook net even wat meer.

ik bedoel dit niet lullig ik begrijp hoe blij je bent.dat was en ben ik ook maar bedenk wel dat als je het aan iemand verteld je dat niet meer terug kunt draaien. en vaak op bijv het werk als 1 iemand het weet weet vaak de rest het ook heel snel. zeker als je nieuw bent.
je moet natuurlijk zelf beslissen, ik geef alleen mn mening.

en nog maals heel erg gefeliciteerd!!! ga lekker genieten

groetjes juppie

Hoi Juppie,

Nee hoor je doet helemaal niet raar of trapt mijn blije gevoel de grond in.
Je hebt juist wel gelijk
Tis wel zo, straks gaat het alsnog mis en moet je alles weer terug draaien.. ja en dan maak je een leuke indruk op je werk  Dat wil ik echt niet.,.
Ik ga het idd nog even niet zeggen, ik ben er ook voor hoor voor eerlijkheid en openheid..maar in dit geval hoe ik het mijn geheimpje...
ben juist wel blij als iemand zo zijn mening kan uiten naar mij toe op het forum.. hou ik wel van :D

vanaf gisteren toen ik er achter kwam loop ik al de hele tijd te kokhalsen,,maar ben niet misselijk ofzo.,. moet ook niet echt overgeven volgens mij.. ?
ach naja ik moet het allemaal maar wat over me heen laten komen :)

Ik kan op de één of andere manier nog niet echt genieten...hoop dat dit nog komt..
Liefs

Hoi meid,

Gefeliciteerd! ik lees jou verhaal en ik zit zelf in het zelfde schuitje! Heb vorige week woensdag positief getest en ben ook 22!! haha wat toevallig! Het is inderdaad allemaal heel spannend, en ik zit ook te twijfelen wie vertel ik het wel en wie vertel ik het niet! We hebben besloten om het na de eerste echo het bekent te maken!!

Veel plezier en geniet er lekker van

Liefs Karen

Hoi!

Ik ben nét 23 geworden vorige maand en 2 weken na mijn verjaardag had ik een positieve test! Ik ben nu 11 weken zwanger en ook wij hebben erg getwijfeld wie we het wel en wie niet zouden vertellen. Mijn man kon het wel van de daken schreeuwen en heeft dat dan ook bijna gedaan. Zijn familie, vrienden en collega's wisten het al  binnen een week. Ik moet het mijn familie en collega's nog vertellen. Vrijdag hebben we de 12 weken echo dus dan zullen we het langzaam bekend gaan maken.

En ik herken het gevoel helemaal. Die onzekerheid! Ik wist altijd 200% zeker dat ik kinderen wilde en  er klaar voor was om moeder te worden. En toen zag ik die positieve test en toen moest ik toch even slikken. En ik was ook  erg bang dat het mis zou gaan... het maakt het genieten dan ook best lastig. Hopelijk gaat het na de echo van volgende week langzaam goed komen.

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes, Daniëlle    

Haai Danielle en Karen,

Ja ik ben nog steeds niet aan het genieten..voel me zo schuldig, want ik snap het ook niet..
Mijn baan kon ik vandaag al niet heen heb 30min geslapen sta op mijn kop en hang de hele tijd boven de wc... :(
Nu voel ik me minder dan dat ik al was..want dan ga ik denken ik wou het steeds.. nu ben ik het en waarom kan ik niet genieten...
Voel me dan een beetje een slapeling dat ik dan toch niet naar mijn eerste werk dag ben gegaan.. maja het zal wel losgaan lopen...

NU even wat anders... donderdag heb ik mijn eerste echo...spannend.. is het raar als ik al wat in huis haal...:D
Ik heb zin om te kopen, kopen, kopen!!
:)
Hoe voelen jullie je verders??

Liefs Inanna

Terug
Bovenaan