Ik denk dat ik me hier maar bij aansluit..

quote: inanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 12:13:37'));

Haai Danielle en Karen,

Ja ik ben nog steeds niet aan het genieten..voel me zo schuldig, want ik snap het ook niet..
Mijn baan kon ik vandaag al niet heen heb 30min geslapen sta op mijn kop en hang de hele tijd boven de wc... :(
Nu voel ik me minder dan dat ik al was..want dan ga ik denken ik wou het steeds.. nu ben ik het en waarom kan ik niet genieten...
Voel me dan een beetje een slapeling dat ik dan toch niet naar mijn eerste werk dag ben gegaan.. maja het zal wel losgaan lopen...

NU even wat anders... donderdag heb ik mijn eerste echo...spannend.. is het raar als ik al wat in huis haal...:D
Ik heb zin om te kopen, kopen, kopen!!
:)
Hoe voelen jullie je verders??

Liefs Inanna

het is klote maar je doet er op het moment weinig aan en dat je je nu niet op een roze wolk voelt betekend niet dat het niet 200% welkom is hoor! Gewoon effe lekker klagen en uitkijken naar donderdag! KEILEUK, ons mam en ik hebben wat leuks gekocht na de eerste echo als "beloning" zeker als je je al ships voelt kan dat heel leuk zijn en je motivatie geven (en elke week iets om naar toe te leven)

Ik maakte mini mijlpalen voor mezelf dan lijkt het niet zo lang en als je je wel effe minuutje goed voelt  lekker je buik beetpakken en dromen over straks, soms moet je er gewoon even 5 seconden bij stilstaan hoe bijzonder het is. En dat maakt dan het rotgevoel wat je hebt weer wat dragelijker.

Ik doe het nu ook ik ben nu 35+2 dagen en gaat ships maar als ik dan effe achteruit zit en ik voel de kleine of aai even lekker over mijn buik ben ik alweer (EEN BEETJE haha) vergeten hoe ships ik me voel!

Heel veel plezier donderdag!!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!   Lekker van gaan genieten meid want de weken vliegen voorbij. (tenminste, bij mij wel)
Niet druk maken, komt allemaal goed.

liefs Suus

Ja das ook zo.. op een gegeven moment moet je ook gewoon zeggen: Kom op! je bent het nu eenmaal en daar verander je nu even niks aan... doorzetten!!
Ik denk dat ik meer geniet als ik echt een buikje krijg me niet zo ziek en misselijk voel de hele tijd..of na donderdag de echo...:) Ben benieuwd.. vin het spannend..

Liefs!

het is klote maar je doet er op het moment weinig aan en dat je je nu niet op een roze wolk voelt betekend niet dat het niet 200% welkom is hoor! Gewoon effe lekker klagen en uitkijken naar donderdag! KEILEUK, ons mam en ik hebben wat leuks gekocht na de eerste echo als "beloning" zeker als je je al ships voelt kan dat heel leuk zijn en je motivatie geven (en elke week iets om naar toe te leven)

Ik maakte mini mijlpalen voor mezelf dan lijkt het niet zo lang en als je je wel effe minuutje goed voelt  lekker je buik beetpakken en dromen over straks, soms moet je er gewoon even 5 seconden bij stilstaan hoe bijzonder het is. En dat maakt dan het rotgevoel wat je hebt weer wat dragelijker.

Ik doe het nu ook ik ben nu 35+2 dagen en gaat ships maar als ik dan effe achteruit zit en ik voel de kleine of aai even lekker over mijn buik ben ik alweer (EEN BEETJE haha) vergeten hoe ships ik me voel!

Heel veel plezier donderdag!!

Dag Ponyville,

Ik doe dat lekker ook! Helaas heb ik ook al een hele geschiedenis achter de rug op dit gebied en dus is genieten soms erg moeilijk,
maar ik merk dat nu ik de baby zo goed en vaak voel, dat ik me een stuk beter voel! Qua onzekerheid wip ik soms nog van de ene tak op de andere maar dat zal wel zo blijven.......ik heb al teveel geestelijke littekens opgelopen op dit gebied..

Overmorgen ben ik 20 weken en dat voelt alweer als een mijlpaal. Dus ik heb besloten om een kleinigheidje voor de baby te kopen.

en dan over 4 weken weer een mijlpaal, want dan is het levensvatbaar als er onverhoopt iets gebeurd........tja zo beleef ik nu de zwangerschap.

Maar het gaat goed en dat is veel om dankbaar om te zijn

gr mama van MD

Terug
Bovenaan