Ik denk dat ik verkeerd vrij

Probeer anders behoorlijk vrede te sluiten...........
Poging mislukt dus.
Fijne avond even goed!!!

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 18:09:22'));

Probeer anders behoorlijk vrede te sluiten...........
Poging mislukt dus.
Fijne avond even goed!!!

rimke, waarom voel jij je nu aangesproken?
we willen het hier juist weer gezellig maken!
en maak je geen zorgen over de krantenkoppen van morgen hoor! komt helemaal goed! vrouwen kunnen multitasken!

corinne; dat ik tegen jouw zeg dat bambi wel zwanger is, moet je effe terug lezen want je schrijft dat je niet weet hoelang bambi al bezig is met zwanger worden en daarom zeg ik effe dat je duidelijk moet lezen en dat bambi al zwanger is zodoende madam
tering he wat heb jij een kort lontje zeg

quote: Linda reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 18:15:03'));

corinne; dat ik tegen jouw zeg dat bambi wel zwanger is, moet je effe terug lezen want je schrijft dat je niet weet hoelang bambi al bezig is met zwanger worden en daarom zeg ik effe dat je duidelijk moet lezen en dat bambi al zwanger is zodoende madam
tering he wat heb jij een kort lontje zeg

Linda, alsjeblieft, we proberen het hier nu over een andere boeg te gooien, zullen we het nu laten rusten???

waarschijnlijk omdat ik hier de enige ben die jullie tel-marathon aan het volgen ben?
En ik van de klusbabes wel vrede wil sluiten, en dat geld voor ieder ander.
En jullie volgens mij bij het "andere" groepje horen. En ik dus waar schijnlijk val onder de "ze" uit de zin "ze willen vast geen vrede sluiten".
Maar dan is het goed, dan voel ik me niet aangesproken.......

Ik moet wel even eten, anders krijgen we morgen een heel andere krantenkop.......

Zwangere vrouw verhongerd bij vredes-besprekingen..........

Moet ook niet.........

Ja snap er ook niks van? Wij willen alleen vrede hier. Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor Rimke. Jij ook eet smakelijk, ons lukt dat wel. Mijn mannetje zorgt goed voor me, dus zal ik niet snel ondervoed raken. Suus ook niet die kan goed multitasken.

Wel voorzichtig kauwen hoor en je niet teveel opwinden, want ik wil niet in de krant lezen dat er een vrouw gestikt is in haar eten omdat ze zich zo opwond over een forumoorlog?

linda, lieverd, ik ben bezig met vredesbesprekingen...........

Sorry dames, het zit nog hoog.
Kunnen we deze uitspatting even negeren???

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 18:16:58'));

waarschijnlijk omdat ik hier de enige ben die jullie tel-marathon aan het volgen ben?
En ik van de klusbabes wel vrede wil sluiten, en dat geld voor ieder ander.
En jullie volgens mij bij het "andere" groepje horen. En ik dus waar schijnlijk val onder de "ze" uit de zin "ze willen vast geen vrede sluiten".
Maar dan is het goed, dan voel ik me niet aangesproken.......

Ik moet wel even eten, anders krijgen we morgen een heel andere krantenkop.......

Zwangere vrouw verhongerd bij vredes-besprekingen..........

Moet ook niet.........

ten eerste was de tel-marathon, zoals jij het noemt, bedoelt om het hier weer wat luchtiger te maken. dus laten we er nou alsjeblieft over ophouden, we kunnen hier toch allemaal normaal met elkaar omgaan? het ging zolang goed, dus dat moet weer gebeuren toch?
ga nu eerst maar even eten dan, want die kop willen we ook niet hoor!

Terug
Bovenaan