ik denk dat ik voor de 3e keer afscheid moet nemen!

nou ze kon in eens niet en ze zei ja al sik nu iets zie zoals een rondje dan kan het alsnog morgen fout gaan.
ja dat kan altijd denk ik dan maar.
nu mag ik morgen nog bellen om te komen want vandaag had ze geen tijd meer

liefs shirley

Jeetje ik zou echt uit mijn dak gegaan zijn denk ik. Ik vind het niet normaal dat ze je zo behandeld zeg. Ik zou morgen eisen dat ze je eerste werk laat komen en anders het ziekenhuis bellen en naar de gyn of afdeling verloskunde vragen. Je wilt toch weten waar je aan toe bent nu. Bloedverlies is niet altijd een miskraam, maar je wil wel weten of het dat wel is en zo niet, waar het dan vandaan komt. Meid ik zou niet zo met me laten sollen hoor. En gooi je agressie en frustratie er maar gerust uit bij zo één.

jeetje wat een rare vk zeg....pfff zou idd ook een andere nemen want dit vind ik niet normaal....
je moet gewoon vandaag terecht kunnen en anders net wat supertje zegt anders naar ziekenhuis toe gaan....
hoop dat je vandaag duidelijkheid krijgt meid en dat het gewoon nog goed zit....
liefs

Oh, wat erg. Sterkte!

En wat vreselijk dat er dan ook nog eens met je afspraak wordt geschoven. Ze kan toch wel ruimte maken voor een spoedgeval?! Ik zou het wrs niet trekken....

Hoop dat het vals alarm is.

Terug
Bovenaan