Ik denk dat ik zwanger ben!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik zit in ronde drie en ik moet nog een paar dagen (tot maandag) wachten voor ik weet of ik echt zwanger ben. Maar ik heb een sterk vermoeden. Ik voel al een aantal dagen een beetje een soort van misselijkheid. Als je niet gegeten hebt kun je zo'n gevoel ook hebben. Maar ik heb het als ik een hele maaltijd heb genomen!

Verder heb ik steekjes rechtsonder en linksonder in mijn buik.

Ik houd het bijna niet uit....

Zal het...

Heitje

Dan   kunnen we elkaar de hand schudden, ik heb bijna het zelfde als jij.
Ik kan normaal best wel wat frietjes op en zo maar na ene handje vol en een frikandel zat ik al boordevol.
En ook ik ben soms bij vlagen misselijk en een raar gevoel hebben en ben smiddags er moe (anders nooit op de dag). En nog wat wat andere kwaaltjed wat kan duiden op een zwangerschap
Ik heb mijn nod 29/30 april en ga testen op 1 mei als jet nodig is.

Succes meis!!
Duim voor je!

Liefs Anouska

Mag ik dan ook mee handen schudden?? Haha...Heb ook precies tzelfde...normaal kan ik ook aardig wat op en soms ook echt honger en als ik dan iets op heb (minder dan normaal) kan ik opeens bomvol zitten. Ook steekjes te pas en te onpas..Noem maar op. Wel fijn te lezen dat anderen ook dit gevoel kunnen hebben. Maar heitje, vind je t niet eng om zo vast al te 'zeggen' en denken dat je denkt zwanger te zijn?? Ik bedoel, ergens heb ik ook stiekum t gevoel, maarja...heb geen ervaring met hoe t moet voelen en ben bang dat ik op mn NOD 2 mei zwaar teleurgesteld wordt....

In ieder geval duim ik voor jullie even hard als voor mezelf..:)

Hoi Mella Bella,

Ik mag natuurlijk best denken en het ook 'uitspreken' dat ik zwanger denk te zijn. Ik voel me gewoon anders dan anders! Ik heb twee gezonde kinderen, als ik nu zwanger blijk te zijn is dit prachtig natuurlijk. Als dit niet het geval is dan gaan we vrolijk verder naar de volgende ronde.

Iedereen voelt soms dingetjes en denkt dan misschien zwanger te zijn toch?

Heitje

ik lees allemaal bekende dingen van mijn vorige zwangerschap!!steekjes en hongergevoel na het eten.volgens mij zit het wel goed bij jullie!!succes met wachten.ben benieuwd.ik zit ook te duimendraaien maar weet mn nod niet zeker
groetjes kari

Hoi Heitje..

Ik weet niet hoe ik je reactie moet opvatten, maar t lijkt nu net of je beetje gepikeerd reageert op mij (met name de 1e zin)..Ik bedoelde er absoluut niks mee!!! Niks vervelends in ieder geval.....Je mag denken en zeggen en blablabla van mij wat je wilt..
Ik zou willen dat ik t al zo stellig durfde en kon (omdat ik er geen ervaring mee heb) te zeggen en denken (net als jou), omdat ik ook dat gevoel heb, maar ben bang dat t dan niet zo is en t me te erg teleurstelt...Bovendien wist ik niet dat je de kwalen van eerdere zwangerschappen herkende..

Hoi Heitje,

Ik heb ook het idee dat ik misschien wel zwanger ben. Heb heel vaak een trekkerig gevoel in mijn onderbuik en trekt vaak door naar mijn bovenbenen. Verder heb ik ook veel afscheiding, ook wel een beetje gelig van kleur (sorry ), regelmatig hoofdpijn wat ik anders nooit heb, af en toe wat pijn onder in mijn rug.

Heb jij verder ook al kwaaltjes??

Volgens mij heb ik pas volgend weekend mijn NOD, dus vraag me af of ik dit allemaal wel kan voelen al. Maar misschien is mijn  eisprong wel eerder geweest.

Ik moet zeggen dat ik dit wachten ook echt verschrikkelijk vindt....

Laat je wel even weten als je gaat testen, wij zijn natuurlijk allemaal reuze benieuwd.

Succes, groetjes Jetje

Terug
Bovenaan