Ik denk dat ik zwanger ben!

Hoi Mella Bella,

Nee hoor, ben totaal niet gepiekeerd alleen probeerde naar jou toe te uiten dat je natuurlijk alles mag beschrijven wat je voelt (of denkt te voelen!).

Maak je niet druk... niets aan de hand!

Succes bij het zwanger worden :)

Heitje  

Hoi jetje,

Nu je over die afscheiding begint.. inderdaad daar heb ik ook last van. Alleen is het bij mij niet echt gelig maar gewoon wit. Normaal gesproken heb ik voor dat ik ongesteld moet worden daar nooit last van.

Ik denk dat ik maandag ga testen (als ik nog niet ongesteld wordt natuurlijk). Verder heb ik ook een soort steekjes links en rechts van mijn navel. Soms voel ik het helemaal niet en soms wel.. inderdaad soort trekkerig gevoel.

Ik had het er net over met mijn man en ik vroeg aan hem wat hij dacht... of het deze maand wel/niet raak zou zijn. Toen zei hij dat hij dacht van wel. Ik vroeg aan hem waarom dan en toen antwoorde hij dat ik de afgelopen dagen helemaal niet boos ben geweest. Normaal gesproken ben ik altijd voor mijn NOD wat 'gevoeliger' en ben ik wat feller. Toen hij dat zei dacht ik inderdaad... dat ben ik niet geweest. Maar we zien het wel! Anders wordt het gewoon weer verder klussen en dat is ook leuk!

Heitje

Terug
Bovenaan