Ik denk een miskraam....

Dag allemaal,

Ben nog maar 6 weken zwanger, maar de afgelopen dagen van bruin/bloedverlies. Ook al eens in andere onderwerpen gezegd.
Vannacht had ik echt menstruatiepijn en zelfs weer wat bloedverlies. (meer dan eerst.) Heb de hele nacht gehuild....het is net of ik van binnen wel voel dat het niet goed is. Woensdag een vroege echo, vanwege mijn bloedverlies...alleen denk ik de uitslag al wel te weten. Ik wacht eigenlijk mijn miskraam af......verschrikkelijk. Ik durf niet meer op een goede afloop te hopen.

Moest het even kwijt.....
 
he get meis toch!!!!
Mag je niet eerder voor een echo??
Ik weet dat het misschien heel erg tegen je gevoel in gaat, maar er hoeft niets mis te zijn he.
doe rustig aan en ik denk aan je

liefs Petra
 
zolang het geen helder rood bloedverlies is, is er mischien toch nog wel hoop! het kan ook oud bloed zijn. heb ik ook gehad met 7 weken tot aan 10 weken zwangerschap, en ben nu 32 weken zwanger. ik zal voor je duimen!!
 
Ik heb zelfs met 6wk 2x een veeg helderrood bloed verloren en bij ons was er ook niks aan de hand.
Zolang het niet veel is en je ook geen krampen hebt hoeft het niks te betekenen.

Ik zou wel voor een echo naar het zh gaan.Ons zh deed er toen totaal niet moeilijk over en ik mochts 's avonds nog komen voor een spoedecho.

Sterkte.

gr Suusje
 
het kan ook een innestelingsbloeding zijn, maar dat je kramp hebt lijkt me niet goed.
alhoewel ik twee miskramen gehad hebt zonder pijn in mijn buik, en bij elke zwangerschap wel krampen had. pff moeilijk hoor meis, veel sterkte!!
 
Bedankt voor jullie lieve reacties.

Helaas gaat het wel om helder rood bloedverlies en ik heb constant 'menstruatiepijn' Ik heb de echo dus al laten vervroegen naar woensdag. Wacht het maar af. Je kunt verder niks doen, frustrerend!
Het gaat ook niet om 2 vegen rood bloed, maar over de hele week gezien al wel meer.
Daarom heb ik eigenlijk al in mijn hoofd dat het foute boel is.....dan kan het alleen nog maar meevallen. Het valt me wel erg zwaar....maar ja.

Liefs K
 
Ik dacht dat ik al gereageerd had, maar is vast iets niet goed gegaan.

Meid, wat verschrikkelijk.
Ik hoop natuurlijk dat het geen miskraam is.
Sterkte met wachten tot woensdag!

Maar vaak zegt je eigen gevoel al wel of het goed is of niet (dat had ik tenminste toen wel)!!!
 
Terug
Bovenaan