Ik denk een miskraam....

Hoi,

Ik heb ook bij 7 weken bloedverlies gehad, heb een echo geëist en gekregen. Je loopt nog niet bij de vk je kunt ook je huisarts om een verwijzing vragen en met die brief naar het ziekenhuis. Al die spanning kunnen ze in 5min uitsluiten of bevestigen. Gewoon hakken in het zand zou ik zeggen. Oh en ik heb 34 weken later een prachtige gezonden meid gekregen. Succes meid!
 
Ja... bloedverlies is altijd enorm schrikken. Maar in 50% van alle gevallen gaat alles toch gewoon goed. Probeer wel in je hoofd te houden dat het alle kanten op kan. Maar dat je rekening houdt met een miskraam is ook niet zo vreemd. Het is echt even afwachten.

Ik heb het ook eens gehad... maar bij mij kwamen er flink krampen en stolsels en heb 10 dagen gevloeid. Op de echo was niks meer te zien. Ik wist het al... mijn gevoel zei het... het voelde al niet goed vanaf het begin... het was gewoon een opluchting toen het na 6 weken werd afgestoten.

na die tijd heb ik wel heel veel verdriet ervan gehad. Ik vond het zo moeilijk dat ik het verloren had en niet meer zwanger was en me ook niet meer zwanger voelde. Ik vond het zo heerlijk om zwanger te zijn. gelukkig was ik snel weer zwanger... maar in mijn gevoel duurde het heel erg lang (5 maand, waarvan de eerste 2 maand even niet geklust rond de eisprong).

sterkte ermee... ik hoop voor je dat je toch goed nieuws krijgt!
 
Dag allemaal,

Gisteren de hele dag geen bloed gehad en ik had weer last van ochtendmisselijkheid. Dat was namelijk ook weg deze week, wat ik raar vond. Nu vanochtend weer geen bloed of oud bloed dus stiekem begin ik weer wat te hopen, al blijft het natuurlijk heel spannend. Ik had me er net op ingesteld dat het niks werd, nu is er dus weer een sprankje hoop. Wat zou dat mooi zijn!
Ik houd jullie op de hoogte, hopelijk met goed nieuws.

Bedankt voor alle reacties. Liefs Koekie
 
Pfff wat spannend koekie.
Heb je het zh niet gebeld of je eerder terecht kon?
Ik moest bij bloedverlies gelijk komen ook om je niet in de onzekerheid te laten.
Ik hoop dat het allemaal goed zit meid.

Gr Suusje
 
Hoi Koekie,
echt iets zinnigs kan ik niet zeggen over je situatie, maar ik hoop van harte voor je dat alles goed is! Woensdag zal ik heel hard voor je duimen!
x, Delmira
 
Terug
Bovenaan