Ik denk toch echt......

Wat zijn jullie toch een lieve meiden!! Fijn om te lezen dat jullie voor me duimen en nieuwsgierig zijn.
Nog altijd ben ik er van overtuigt dat het raak is. Heb gister vriendje nogmaals plechtig moeten beloven niet zonder hem te testen, maar dat ik het wel aangeef als ik echt niet langer meer kan wachten. Hij wil tot vrijdag wachten. Bang om de goden te verzoeken met een test. (vorige keren ging het kort na de test ook fout).
Maar het voelt goed. in ieder geval vele malen beter en meer klachten dan vorige keren.
Ik wil het van de daken schreeuwen, maar ja, zonder test gelooft geen hond je.

Vandaag gesprek met maatschappelijk werker. Die heb ik van mijn werk toegewezen gekregen toen ik de miskraam van juli 2006 niet verwerken kon. Zij weet niet dat ik 4 december weer een miskraam heb gehad en nu hoogstwaarschijnlijk weer in de blijde ben. wat een toestanden allemaal.
Met de feestdagen waren vriendje en ik de wanhoop nabij en met oudjaar eens flink in paniek geraakt omdat ik zo bang en verdrietig was(waar de visite bij was, niet handig hihihi). en nu is bijna alle angst weg. zo stom hoe mijn gedachtengang zich 180 graden om heeft gegooid.

maar goed, nog paar dagen wachten en hopen dat dit niet miskraam 4 wordt en dat ik vrijdag een hele dikke vette streep zie.
xxx Annette

Ik hoop voor jullie op een positieve test, want dat hebben jullie echt verdiend!!!! Liefs Lientje

Ook ik hoop voor jullie dat alles goed mag gaan lopen, en er is hoop heb tussen de 2e en 3e ook 4 miskramen gehad en daarna nog een gezonde jongen. en als je het tot vrijdag kan uithouden heel veel succes en anders eerder deze week bij jullie test. Zet m op.Lees de vorderingen wel denk ik he.

Hey Annette,

Wat een leuk nieuws!
Hoop echt dat het raak is voor jullie.
Gun het jullie echt! jullie wachten ook al zolang.

Het lijkt me echt zo geweldig om ook dat gevoel te hebben dat het raak is.
Maar wij wachten nog steeds.
De 18e hebben we eindelijk een afspraak bij de uroloog.

Liefs Inge

hallo ik hoop ook voor jullie dat je zwanger bent natuurlijk, maar ik heb wel een klein vraagje?? heb je ook buikpijn gehad of nu nog,
een beetje rare buikpijn heb ik al zeker 1 week en ik moet zaterdag ong worden??moet vrijdag bij de gyn een test doen dus ben benieuwd??
dus misschien hebben we vrijdag wel samen mooi bericht!! ik hoop het zo voor jullie en voor mij natuurlijk ook , veel succes

Nog altijd alles zoals het zou moeten zijn hier. zonder test, dat wel. Ik heb ditmaal juist geen buikpijn. Bij mijn vorige 2 mk's had ik constant het gevoel een ballonnetje in mijn baarmoeder te hebben, onder mijn schaambeen. Dit maal had ik vanaf vlak voor NOD trekkend gevoel in mijn lies ter hoogte van schaambeen. De misselijkheid is te doen maar mijn borsten worden met de dag gevoeliger. Gisterochtend piepklein veegje roze afscheiding, dus schrok me weer rot natuurlijk. zat op mijn werk dus moest mezelf vermannen. gelukkig is het bij dat ene veegje gebleven. vanmorgen mijn temp nog mooi hoog.

Inge(bontrie), ik zit met je mee te tellen tot de 18e. Wat gaan die dagen langzaam als je zo zit te wachten. Ik hoop ook zo voor je dat je mag beleven waar je zo naar verlangt. Ik hou het in de gaten en zal de 18e de blaren op mijn duimen duimen voor goed nieuws.

dikke kus, Annette

Terug
Bovenaan