<p>Ik wil graag mijn ei kwijt. </p><p>Ik ben kapot kapot moe. Ik heb 2 jonge kinderen, 2 jaar en 7 maanden en het grootste kind, mijn man.. </p><p>Ik ben echt op</p><p>Ik huil ik schreeuw </p><p>Ik doe alles</p><p>Ik ruim iedereens zooi op, maak andermans zooi schoon</p><p>Mijn man doet niks in het huishouden. Met de kinderen brengt hij ze naar bed, flesje, en that's it. Verder zit hij aan die rot telefoon. </p><p>Vaak zit hij op zijn reet</p><p>Terwijl ik aan t boenen poetsen kinderen bezig ben</p><p> </p><p>Niemand helpt mij</p><p>Ik heb geen familie. Ook geen vrienden. Ik breek zo op. Net stond zijn la open en alle boxers die ik altijd netjes vouw lagen nu door elkaar. Respectloos. Ik breek door mn knieën, ik heb 0 voor mezelf, amper energie over voor mezelf en ook 0 voor de kinderen, zoals iets leuks doen. Elke dag ben ik een zombie die heen en weer loopt de hele dag. Tijd heeft voor 1 glas drinken in de ochtend (iedereen wilt eten, vaat opruimen)</p><p>Ik heb geen eetlust meer.</p><p>Mijn borstvoeding is afgenomen door ziek zijn. Ik wil graag weer borst geven want die flesjes vind ik maar ellendige dingen.</p><p> </p><p>Ik ben ongelukkig </p><p>Ik leef voor anderen</p><p>En wordt uitgeleefd</p><p>Ik besef hoe klagend dit bericht is</p><p>Maar ik heb niets</p><p>Niemand</p><p>Die mij helpt. </p><p>En ik smijt plastice flesjes tegen de muur om mijn agressie kwijt te kunnen.</p><p>Vorig jaar had ik nog engelengeduld. Velen zeiden steeds hoe geduldig ik ben (zoals met de kinderen).</p><p>Ik ben gebroken. Ik ben doorgeslagen. Mijn man helpt me niet, hij maakter een stom spelletje van als ik vraag of hij iets wil doen</p><p> </p><p>Zelfs als ik kook </p><p>Was ik af</p><p>Ik maak de badkamer schoon</p><p>Van zijn haren</p><p>Zelf heb ik amper tijd voor verzorging</p><p>Ik kom daardoor amper buiten</p><p>Ik draag 0 make up</p><p> </p><p>2 weken terug is hij gestopt met werken</p><p>En nu doe ik nog meer</p><p>Hij nog steeds niks</p><p> </p><p> </p>