Ik doe alles!! En ik word knettergek!

Mijn eerste gevoel schreeuwt stop met zorgen voor je man! Het is een volwassen vent. Je bent nog altijd zijn partner niet zijn huishoudster. En stel niet te hoge eisen aan jezelf. Ga met hem in gesprek en maak een taakverdeling. Zo hebben we hier de afspraak dat de een kookt en de ander daarna afruimt. De ene avond breng ik de kids naar bed de andere avond doet hij dat. Sterkte!
 
[quote quote=10542486]Mijn eerste gevoel schreeuwt stop met zorgen voor je man! Het is een volwassen vent. Je bent nog altijd zijn partner niet zijn huishoudster. En stel niet te hoge eisen aan jezelf. Ga met hem in gesprek en maak een taakverdeling. Zo hebben we hier de afspraak dat de een kookt en de ander daarna afruimt. De ene avond breng ik de kids naar bed de andere avond doet hij dat. Sterkte![/quote]Dit klopt natuurlijk maar in het geval van topic starter is toch anders, hij is ziek, zit met een burnout thuis, dan kun je niet verwachten dat hij zijn mannetje staat.

@topicstarter je hebt dringend professionele hulp nodig, voor je man en jezelf. In het belang van jullie hele gezin
 
Dat van de burnout had ik natuurlijk niet gelezen, excuus. Maakt het idd een iets ander verhaal. Heeft hij hulp voor de burnout? Dan zou ik de huisarts benaderen misschien heeft hij een praktijkondersteuner die jullie kan helpen?
 
Hallo,
Ik denk dat je het jezelf moet gunnen om inderdaad bij je huisarts aan de bel te trekken en professionele ondersteuning te vragen.
 
Terug
Bovenaan