Ik doe er ook eentje......

Omdat ik het me ook echt afvraag...
Wat dachten jullie toen je je kleine voor het eerst zag?
Mijn man zei meteen, Jee, wat een kleine nageltjes!!!
Ik zelf heb alleen maar gedacht, wat issie mooi en klein!!
En ik ben echt daaaaaagen helemaal in de zevende hemel geweest!

Ben heel benieuwd,,,
Liefs Annet

Hey Annet,

Ik was heel erg geschrokken van de vacuum-bult. Is niet echt positief, maar wel de waarheid. Toen ze eenmaal echt bij me lag vond ik en de papa het het mooiste kindje van de wereld. Natuurlijk vind iedereen dat van zn eigen kind maar bij die van ons is het gewoon waar

Het eerste wat ik dacht was......................een jongen! Hoi Bjorn!
Wij hadden werkelijk geen idee wat het zou worden..(niet dat ons dat ook maar iets uitmaakte).......sommige mensen hebben zo`n voorgevoel nou ik dus niet.
Ik voelde me geweldig en  was zo trots, telkens als ik de foto`s van na de geboorte bekijk besef ik weer dat het echt een wonder en super bijzonder is.
En dan krijg ik weer dat gevoel van vlak na de geboorte.

Groetjes Judith.

hallo
mijn eerste reactie was "' als hij het maar haalt" klinkt stom maar tijdens de bevalling is zijn hartje er 2 keer mee gestopt/ weggevallen!!
en hij was natuurlijk ook 5.5 weken te vroeg dus ja ik denk liever terug toen hij thuis kwam dat was voor mij heel bijzonder ik weet nog dat ik met hem door het hele huis ben gelopen om alles te laten zien stom he en ook dan vertellen he dit is de zolder dit de keuken enz.
nee ik ben erg blij dat hij er is en soms heb ik hem in mijn arm en dan kan ik allleen nog maar knuffelen en kusjes geven en aaaaaaaaaahhhhhhhh vertellen hoeveel ik van hem hou
groetjes

Na 1 perswee was het hoofdje er al uit en ik moest stoppen met persen, maar ze vloog er zo uit hahaha...en dat was ook het eerste wat ik dacht: zo die is eruit!
en daarna toen we hoorde dat het een meisje was... riep ik: het is een meisje!!!!

dit blijft zo echt in je gedachtes bij je. dat moment! heel mooi.

Mijn eerste reaktie was: wat heeft ze grote oren.

Ik ben namelijk met een keizersnee bevallen.Dan wordt ze volledig
ingepakt en vlak bij je gezicht gelegd,zodat je bijna scheel moet
kijken wil je wat kunnen zien,dus de oren vallen dan het eerste op.

Maar......ze is een supermooi meisje.De oren vind ik nog een beetje
groot (Wat ik eenmaal in mijn hoofd heb zitten krijg je er niet zo gauw
weer uit ha,ha !!)

groeten,dianka

Terug
Bovenaan