Ik doe er ook eentje......

Het eerste wat mijn vriend zei: het is een jongen!!
Ik had een keizersnee, dus toen ik het hoorde huilen en het boven het laken uit zag komen, dacht ik echt alleen maar: het leeft en zo te zien zit alles er op en eraan.

Helaas hebben wij kort voor onze eigen bevalling (toen ik 7 en 8 maanden zwanger was) twee begrafenissen gehad van baby's die zijn overleden. Eentje tijdens de bevalling en eentje een paar uur later. Tja, dan sta je weer met beide benen op de grond en wij hebben vanaf toen alleen maar gedacht: als het straks maar levend en gezond in het wiegje ligt, dan zijn we pas  gelukkig.

Toen ik 4 dagen later uit het ziekenhuis weg mocht en hij thuis in zijn wiegje lag, ben ik pas langzaam gaan "genieten", tot die tijd durfde ik nog niet zo goed.

Oh ja, het eerste qua uiterlijk wat mij opviel was: wat is hij KLEIN!! In onze familie worden allemaal 9 en 10-ponders geboren hahaha, mijn vriend en ik zijn allebei heel erg lang, dus wij waren er van overtuigd dat we een hele grote zouden krijgen, maar hij was maar 6 pond en 48 cm.... hihihihi, dat was de familie niet gewend!!!!

Kus,
Daniëlle

Ik dacht als eerste: " wow, hoe heeft zij zo lang in mij kunnen zitten! Hoe heeft dat toch kunnen passen in mijn buik". De rest van de nacht heb ik naar mijn dochter zitten kijken en gedacht. Ik wil nog veeeeeel meer van die schattige babietjes!!  

ik heb lange voorweeen gehad en 4 uur lang echte heftige weeen en na 10 min. was mn kleine meisje er , maar ze kwam er nogal blauw uit en bewoog nog niet gelijk toen ze er uit was !! het eerst wat is dus kon zeggen , ze is toch wel goed he , ze is toch wel goed???? haha ik werd toen gelukkig gerust gesteld en daarna vroeg ik gelijk is het een meisje??? ze hadden gezegt dat we een meisje kregen dmv echos maar ja tis altijd nog afwachten of dat ook echt zo zal zijn!!!!

daarna dacht ik over demy zelf dat ze zoooooooo mooi was !!!!!!!!!! toen en nu nog steeds ben ik in de 7e hemel van haar !!haha

kus mariska mv demy

Terug
Bovenaan