Ik doe het nooit meer!

Hallo allemaal,

Ik heb Bas vanmorgen tijdens het nageltjs knippen in zijn duim geknipt.
Zo zielig. Hij moest heel hard huilen en er kwam echt veel bloed uit. Heb er uiteindelijk zelfs een pleister omheen moeten wurmen.
Mijn dochter kwam nog even lief vragen of ik zin vinger eraf had geknipt (alsof ik me daardoor minder schuldig voelde).
Ik vind het altijd zo moelijk die nageltjes knippen. Met een schaartje lukt het me helemaal niet, dus ik gebruik zo'n klein knippertje. Maar die kleine friemel vingertjes, die geen seconde stil zijn........
Ik doe het gewoon niet meer! Mijn man regelt het maar voortaan en anders krijgt hij voortaan om de twee weken een manicure!

Groetjes, Karin

O boehoe wat zielig, maarja kan gebeuren als ze niet stil willen liggen.
Ik heb toevallig vanochtend ook weer even de nagels van mn dochter geknipt, ik doe het wel met zo een klein schaartje en dat lukt prima alleen dr teennagels is een drama want ze ligt maar te schoppen. . . .

Nou geef Bas maar een dikke knuffel dan vergeeft ie t mama vast wel!
Groetjes van Sonja

He Karin

Het is ook zo'n gepruts die keine vingertjes en nageltjes!!!
Ik doe het ook met een klein schaartje, met zo'n knippertje lukt het me helemaal niet.
Bas is het nu wel vergeten, alleen loop jij nu met een schuldgevoel of niet!!!!!
Dat jij je man dat toevertrouwd vind ik knap, mijn vriend met zijn bouwvakkershanden knipt denk ik echt de vingertjes eraf.

Geef Bas maar een knuffeltje van Maud, dan is het gelijk weer over.

Groetjes Naomi  

Ach arme karin,

wat zal jij je rot hebben gevoeld zeg. Ik kan het me heel goed voostellen. (ik liep vannacht tegen de deurpost aan met Stijn zijn hoofd onderweg naar mijn slaapkamer voor een voeding, ging hij nog harder huilen dan hij al deed van de honger). Gelukkig is je kleine Bas dat zo weer vergeten.

Ik hoef niet eens aan mijn man te vragen of hij de nageltjes van onze jongens wilt knippen, heeft hij nog nooit gedaan. Hij krijgtdenk ik al de zenuwen bij het idee. Maar idd ze liggen niet stil. meestal geef ik vlug wat anders in een hand en knip de andere. Anders is het geen doen. Meestal doe ik het trouwens als hij net wakker en nog lekker duf is, scheelt ook weer.

Groetjes van Marloes en een dikke troostknuffel voor Bas

Nou meid, ik voel met je mee. Hier is het eerste drama ook al geschied!!

Ik zat op e bank en Rik lag naast mij. Ik doe aleen mijn kont omhoog om even de afstandsbediening van tafel te pakken en voor ik het wist lag Rik op de grond. WAT EEN HEL ZEG!!!

Gelukkig huilde even hard en heftig (dacht als ie stil blijft klopt het ook niet). gelukkig is onze bank niet zo hoog en hebben we een lekker dik kleed liggen, maar voorlopig komt ie niet mee gezellig bij mij op de bank hoor. Voelde me echt zon slecht e moeder.....
Ik heb hem gelijk even goed verwend de afgelopen dagen!!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Dit zijn zulke rotte dingen. Bij ons gelukkig nog geen "echt " ongeluk gebeurd met Eline, wel van die "bijna" ongelukken.

Mijn oudste heeft, toen hij een jaar was, bij zijn vader op de fiets, een voetje tussen de spaken gestoken. Hij heeft nu nog steeds een flink litteken op zijn voet. gelukkig is het wel allemaal goed gekomen.

Nagels knippen is altijd lastig. Ik heb het toevallig vanmorgen ook maar weer eens gedaan. Maar ben altijd bang dat ik mis knip. Die babyschaartjes zijn nog loeischerp ook!

Hoi hoi,

jeetje, wat moet jij jezelf rot hebben gevoeld zeg!!
En mss nog wel!!
Maar deze dingen kunnen dus echt helaas gebeuren.
Ik heb het ook een xtje gehad met Dylano, toen was hij 3mnd ofzo.
Daar voelde ik mezelf ook al zo schuldig over.
En laatst wou ik hem op de grond leggen, maar toen schoof hij met zijn hoofdje van mijn arm af, en viel op de grond, (was ongeveer 5cm van de grond af). Maar toen huilde hij ook wel flink hoor!!
En ik was echt geschrokken.
Maar bij Dylano was het zo voorbij, dus dat zal bij jou kleine man ook wel zijn.

Groetjes Debby.

Oh, meid wat een toestand!! Ik hoor hier niet hoor, maar dit is mij ook een keer gebeurd!! vreselijk schuldig voelde ik me ook, ook hier dikke tranen bij baby en mama!!
Ik kan je in elk geval wel gerust stellen, hij is nu 3 jaar, en heeft er geen trauma aan over gehouden,
Kus Soela, najaarforum

Terug
Bovenaan