Ik doe het nooit meer!

Oh wat vervelend. Hopelijk is hij het snel vergeten. Nu jij nog.

Ik heb een keer een ongelukje gehad met mijn dochtertje, haar vingertjes zaten klem tussen de deur van de droger. Was ook vreselijk (voor mij dan) Zelf was ze het zo vergeten. Gelukkig zijn die vingertjes dan nog buigzaam, het was ook zo weer over.

Mijn zoontje is in de  eerste week van mn arm gegleden in het babybadje, toen stond ik echt te huilen van schrik (nog vol kraamtranen etc.) Daarna deed ik hem een tijdje alleen nog in bad als mijn man erbij was.

Zo te lezen gebeuren er wel meer ongelukjes met de kleintjes.

Groetjes,
Eveline

Ow erg is dat he!

Ik heb dat ook een keer gedaan
Wat naar was dat, ik was haar nageltje aan 't "zoeken"   met t knippertje en toen had ik haar nagel dus niet toen ik knipte maar haar velletje. Ik had t n iet eens meteen door maar toen ze ineens met dikke tranen begon te huilen wel.. wat zielig was dat, en idd t bleef bloeden! Toen heeft ze de hele dag met een gaasje met een pleister gelegen, die was 3x zo groot als haar vingertje...
Dat was btw dezelfde dag als toen papa haar met iets te wild spelen met haar hoofdje tegen een balk aan een laag plafond bij oma zwaaide.... het was haar dag niet echt. Maar wat heb ik me schuldig gevoeld!!!

Groetjes Evelien

hoi karin,

wat een verdriet kan een kleintje dan hebben he, gelukkig is het mij nog niet gebeurd want ik heb vanaf de geboorte van roan al een deal met mijn vriend want ik vind die vingertjes ook veel te klein en het leek me vreselijk eng dus nu knipt hij de nagels en ik doe de poepluiers.....hij is nu 8 maanden en ik heb nog geen een keer zijn nagels geknipt...(maar vriend lief toch wel een paar poepluiers)

groetjes mascha

Ik heb het in het begin ook met het knippertje gedaan en knipte toen ook regelmatig in Lotte's vingertjes. Ik ben toen weer teruggegaan naar het schaartje en sindsdien gaat het prima! Het is inderdaad heel lastig, zeker omdat ze niet stil zitten. Kun je je kleine misschien afleiden met iets anders? Bij Lotte werkt dat wel (soms...)

Groetjes, Marisa

Ook hier is dat regelmatig gebeurd, alleen sinds wij het schaartje gebruiken gebeurt het ook niet meer.
meestal zorg ik   ervoor dat we met zijn 2e zijn dan kan de een de clown uithangen voor afleiding en de ander kan dan knippen.

Of als hij heel loom is...dan doe ik het wel alleen dan bewegen die armpjes wat minder.

Succes

Terug
Bovenaan