Ik draai door ik heb jullie advies nodig!!!!!!

Hoi Inge,

Ik zou gewoon doorgaan meid! Ik heb zelf ook 2x ivf (na 8 i.u.i) achter de rug en de 2e ben ik begonnen met spuiten op de 1 na laatste dag van de vakantie, had mijn spullen meegenomen en ging prima.

Uiteindelijk raakte ik die 2e keer zwanger en inmiddels heb ik een tweeling van ruim 8 maanden. Ik wilde eerst ook uitstellen maar vond het toch zonde van de poging. Een nieuwe poging zou weer uitstel zijn en we wilden zo graag. Op de vakantie waren we super relaxed en uitgerust en ik denk dat dat echt meegeholpen heeft voor een goed verloop van de behandeling.

Ik wil je weer niet in de war brengen maar doe wat je hart je ingeeft. Als jij die kans wil benutten, heeft dat een reden en dan moet je hem gewoon pakken.

Heel veel succes en sterkte maar blijf geloven. Ik heb inmiddels 3 kindjes die allemaal dankzij i.u.i. en i.v.f. ter wereld zijn gekomen dus HET KAN!!

Yvonne

Groot gelijk allemaal;
lekker op vakantie, even helemaal genieten en dan helemaal ontspannen beginnen met IVF....Zo te zien past het allemaal ruim..dus ik zou ook zeggen: Ga d'r maar lekker voor!

Succes ,

Truusje

Hé Inge,

Doe waar jij en je man goed bij voelen. Zie je het deze cyclus niet zitten, wacht dan rustig de volgende af. Na zo lang proberen kan die ene maand er ook nog wel bij!
En willen jullie het wel, ga er dan voor!
Maar laat je niet een richting op pushen waar je je niet goed bij voelt.
Succes!

Liefs Astrid

Hoi Inge,

Ik heb een poosje niks van me laten horen want ik had even afstand genomen maar las nu je verhaal. ik hoop dat je eruit komt en dat je zonder al teveel stress op vakantie kan heel veel plezier en je komt op mijn verjaardag thuis dat hoop ik 30 te worden voor mij al oud. een hele fijne vakantie en heel veel succes met de ivf.

groetjes linda

Hi Inge,

Je hebt al van zoveel van ons reacties gekregen en zo te zien weet je ook al wat je gaat doen. Mijn gedachte is ook, probeer nog maar even lekker bij te komen en uit te rusten, genieten tijdens jullie vakantie. Loopt het daardoor anders en schuift het op dat is dan jammer maar gestresst een IVF behandeling ingaan lijkt me ook niet goed voor je lichaam. En voor het positive thinking; wie weet joh, is dit voorlopig wel de laatste wintersport die je met zijn tweetjes kunt doen.
Maar goed je moet wel een beslissing nemen waar je zelf ook 100% achter staat en wij hebben uiteraard allemaal een gevoel en idee wat je zou moeten/kunnen doen maar het gaat om jou. Dus doe wat je hart je ingeeft. Maar als je gaat, zorg wel dat je niks breekt he;-)

Groetjes Scorpy

ps: nog bedankt voor je berichtje, mijn HSG viel echt heel erg mee. Ok het was geen pretje maar ik heb al wel ergere pijnen doorstaan.  Ik ben het al weer vergeten. Mede dankzij een geweldige arts en verpleegkundige. En het goede voorl. nws is dat de eileiders in elk geval open waren. 28-2 krijgen we volledige terugkoppeling, 1 ding weet ik wel. Ik laat me niet voor nog een hlf jr/jr naar huis sturen. Dan moeten ze wel met hele goede argumenten komen.

Hoi Scorpy,

Bedankt voor je berichtje. We hebben de behandeling in week 14 laten staan. Het had planningstechnisch waarschijnlijk prima uitgekomen in week 10 maar alleen al omdat we erover na gingen denken van stel dat het ineens niet lukt hebben we het maar uitgesteld.
Waarschijnlijk als ik terugkom van de wintersport en we moeten dan nog een maand wachten terwijl we direct na de vakantie hadden kunnen beginnen dan baal ik wel even denk ik maargoed dat is niet anders. Week 10 zit nu vol dus we kunnen niet meer terug.

Fijn dat je hsg zo goed is gegaan. Ik heb er echt een hele nare associatie bij door mijn slechte ervaring dus ik ben altijd blij als mensen er goed doorheen komen.
Ik ben na mijn hsg zwanger geraakt (je bent een paar maanden extra vruchtbaar) dus ik hoop dat dit jou ook gaat overkomen!!!!
lfs inge

Hi Inge,

Weet je soms is het ook een opluchting als je een keuze hebt gemaakt. Je kunt dan idd (zoals je zelf al zegt) niet meer anders. Het is nu zoals het is, duss genieten van je wintersport en plan alvast genoeg dingen voor na de wintersport dan duurt het wachten missch. ook minder lang, of is dat te positief gedacht. Waarsch. wel maar je als we dat niet meer zouden doen dan houd het ook op.
Lfs Scorpy

Terug
Bovenaan