Ik draai/draaf door!!

Hey Amelie,
Ik snap precies wat je gevoelens zijn!
Hier bij mij ook hetzelfde. Ik ben 22jaar en mijn vriend en ik willen ok heel graag kinderen. Ik ben ook nog zoekend naar een fulltime baan. Daarom hebben we ook besloten om volgend jaar januari 'echt' te beginnen..
Iedereen zal wel denken dat duurt nog een jaar!
Maar ik ben er ook al heel veel in gedachten mee bezig.. van daar dat ik af en toe op deze site rond kijk :) Dat  maakt de wens eigenlijk alleen maar groter. Het is alleen niet anders en we moeten afwachten hoe lastig het ook is..

Hallo allemaal,

Ik lees hier jullie reacties dat je allemaal graag kinderen wilt en er over een poosje echt voor wilt gaan. Ik heb dan wel een paar adviezen:

1. stop alvast met de pil en ga een condoom gebruiken want ontpillen kan soms wel      
      maanden (in mijn geval 6 maanden) duren en dan is je cyclus heel onregelmatig  
      en  weet  je dus niet wanneer je "vruchtbaar" bent en hoe lang je cyclus is.

2. probeer je niet te druk als het niet meteen lukt want je natuur kun je niet regelen.
      Je hoopt natuurlijk heel snel zwanger te zijn maar het kan dus ook zijn dat het niet
      meteen lukt. Als ik jullie verhalen lees kunnun jullie nu al niet meer wachten maar
      zwanger worden valt niet af te dwingen. Het is heel normaal als je er een jaar of
      zelfs twee jaar over kunt doen. Ik kan daar over mee praten want ik zit in ronde 15
    en heb net de eerste afspraak met de gynaecoloog gehad. Ik had ook gehoopt al  
      zwanger te zijn maar eht mocht nog niet baten.

Kortom een verlangen is goed maar ga je neit gek maken............dat kan altijd nog.
Veel succes allemaal.

Veel liefs
Nataly

Hallo,

Ook ik heb zitten klungelen met werk al 2 jaar.
Op dit moment heb ik werk als oproepmedewerker (dus 0 uren ) maar over 2 weken loopt mijn contract af..jaja ik hoop maar dat hij verlengt wordt. En als hij verlengt wordt is dat maar voor een half jaar of misschien 1 jaar ach wij zien wel. Ik laat het me  niet meer beinvloeden door het werk. Wanneer kun je dan aan kinderen beginnen???? We hebben een mooi huis zijn gelukkig en gezond. Nu alleen nog  zwanger worden.

Liefs Iris  

Hai Amelie,

ik herken je 'probleem'. Mijn man en ik zijn nu bijna 5 jaa getrouwd, en binnen een jaar wisten we al dat we kids wilden. Mijn man is alleen nog niet klaar met zijn studie (hopelijk aanstaande zomer), dus ik ben alleenverdiener.

Toch hebben we besloten ervoor te gaan! Na bijna vijf jaar zijn wij het wachten zat. IK zou zeggen: doe wat je hart je ingeeft (en gebruik daarbij een beetje je verstand).

Ukkie26

Terug
Bovenaan